Customer Service Supervisor

COLLIERS INTERNATIONAL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


-Responsible for coordinating all Customer Services activities, empowering & training the Customer Service team to ensure the smooth running of the Customer Service desk and team. Must be available some weekends / evenings in case of heavy workload or special events.
-Arranges the duty roster for customer service staff and ensures customer service positions are covered at all times.
-Welcomes visitors by greeting them courteously and professionally in person or on the telephone; answering or referring inquiries in an efficient and professional manner.
-Delivers excellent / highest levels of customer service, at all times.
-Records details of actions taken.
-Maintains safe and clean reception area by complying / following with procedures, rules, and regulations.
-Maintains security by following procedures; monitoring logbook and visitor attendance records.
-Maintains continuity of work by documenting and communicating actions, irregularities, and continuing needs.
-Handles others daily tasks assigned from Property Director and Building Management Operation Team.
-Manages inventories and stock, including keeping detailed records of inventory use and sales, and advising management on ordering.
-Manage the Parking Report, Visitor Report, Inventory Report.
-Provides customer services to Tenant/ Visitor, including interacting with customers, answering customer enquiries, and effectively handling customer complaints, help with team member problems, and oversees team members to work for quality and highest customer services standards.

Yêu cầu công việc


Education Level Required: Diploma Degree
Field of study: Business, Hospitality, Real Estate, Sales & Marketing
Professional designations: Experience as Receptionist or Front Desk position for 1-3 years is preferred.
-Good English speaking and good communication and interpersonal skills.
-Ability to maintain and track record on customer services.
-Ability to work well under pressure.
-Ability to manage multiple tasks.
-Encourage and promote Teamwork spirit and strong work ethics.
-Ability to work in a fast-paced, dynamic team environment.
-Willing to learn new functions, procedures and recognize opportunities to improve.
-Willing to train the Customer Service team in existing and any new procedures as and when required.
-Experience in Customer Service.
-Well-groomed and good appearance.

Quyền lợi





Colliers International Vietnam


Cập nhật gần nhất lúc: 2019-12-25 01:10:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Supervisor - Mã tin đăng: 1024160. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

COLLIERS INTERNATIONAL

Quy mô: 25 - 50
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Người nước ngoài/Việt Kiều
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/01/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây