Customer Service Team Leader

BE GROUP JOINT STOCK COMPANY (MỚI)
Mức lương
thương lượng
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Delegate tasks and responsibilities to team members in lower positions to guarantee that all assignments are completed on time, with good results.
- Maintain regular, accurate updates to the daily and weekly reports.
- Liaise with other relevant departments to optimize the procedures
- Make daily and weekly reports accurately to update promptly the current situation of CS team
- To reduce handling time and improve the first contact resolution metric, provide layers the authority to handle complaints and inquiries.
- Work closely with TQA to plan beginner training programs and refresher courses to ensure the team&039;s performance.
- Other ad hoc duties allocated by the Line Manager.
- Manage team performance through monitoring, giving agents advice to handle Customers’ queries while they cannot handle on their own.
- Set up meetings with the team to coach, inspire, and provide guidance for the growth of the team.
- Report any difficulties that have an effect on the operation or the experiences of customers to the CS Manager right away, and proactively come up with suggestions and answers to fix operational concerns.
- Ensure daily performance to meet the SLA, AHT, productivity, and other KPI metric targets.

Yêu cầu công việc

- Be familiar with 247 services and be available for checking and supporting urgent cases
- Data-driven and analytical skill
- MS Office skills (Word, Excel, PowerPoint, Forms...) and Google skills (Google spreadsheet, Google Docs, Google Presentation, …)
- Problem-solving, goal-oriented, customer-centric, detail-oriented, effective communication, and especially high accountability and responsibility are necessary abilities.
- Good English communication skills is a plus
- Work well under pressure and follow through on items to make sure the completion
- Education: Bachelor ‘s degree of Business Administration or a related field
- 2+ years of experience in comparable roles in the transportation business, food technology, e-commerce, or related fields
- Working time: 6 days/week, 8 working hours/day; or that which may be required for completion of your work
- Ability to lead team in multi-tasking, prioritization, and meeting timelines on deliverables
- Experience in using CRM software (Zendesk, Salesforce, …) is an advantage

Quyền lợi

KPI Bonus ...

beCare

be-transport

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-11-09 18:22:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Team Leader - Mã tin đăng: 3049559. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

BE GROUP JOINT STOCK COMPANY (MỚI)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Thực phẩm & Đồ uống, Thương mại điện tử
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
03/12/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây