Customer Solutions Manager/Senior Manager

PRUDENTIAL VIETNAM ASSURANCE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

*** Job Purpose:
This role is to deliver all company level/strategic and CS KPIs, including best-in-class customer experience at new service channel as The Gallerie/ PruVenture, Bancassurance,…..
*** Job Responsibilities:
• Regularly visit The Gallerie/ Pruventure Offices to provide timely solutions/advices in terms of customer service activities including frequent training and guidance for Pru Planners/ Business Development Managers to ensure delivery of services excellence under PVA standards, including one door services and customer service recovery
• Coordinate with other departments to ensure the implementation of all projects, action plans under Customer Service Department on schedule, including crisis handling.
• Develop the service standards for customer service at Central region.
• Closely work with Bancassurance salesforce to deliver the service solutions for customers’ inquiries/ issues/ complaints.
• Manage and monitor the implementation of Customer attrition, customer experience under in-charge region.
• Responsible for risks assessment and management in business operations under management zone.
• Perform other tasks as assigned by manager.
• Promote customer retention activities under management zone to achieve the business goals, including: premium collection, conservation, policy maturity, and management of orphaned customers.
*** Job Accountability:
This role is to manage customer services activities at The Gallerie/ Bank partner & Bancassurance workforce in the region. The position holder must ensure the successful implementation of Customer Services Strategy under his/her management to achieve company&039;s strategic growth targets up to 2023 and exemplary people management in regards to team efficiency, productivity, quality control and team spirit.

Yêu cầu công việc

*** Qualifications: College or BA degree, majors: Economics, Banking or Foreign Trade
r Service industry
*** Knowledge and skill:
• Demonstrations of core values: Empathetic, Curious, Nimble and Ambitious (advantage)
• Critical thinking and sound judgement
• Advanced communication
• People Management
• Business Commercial acumen

Quyền lợi

13th salary and performance bonus

21 annual leave day per year

New laptop for each employee

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-08-31 01:40:19

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Solutions Manager/Senior Manager - Mã tin đăng: 1923913. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 2 Ben Can Giuoc Street, District 8, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Bảo hiểm, IT - Phần mềm, Tài chính/Đầu tư
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
28/04/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây