Customer Support Lead

OPENCOMMERCE GROUP
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Listen to customer feedback, understand market needs, then effectively work with Design, Product and Marketing teams to improve product quality.
Help customers use our service efficiently and generate direct results on the performance of their business.
Handle urgent requests from customers.
Manage a team of talented Customer Support to support customers by replying to all their requests via Help Desk within 12 hours.
Write product tutorials and solutions so customers can understand how to use our products effectively.

Yêu cầu công việc

Ability to contribute the workflow and training flow.
Ability to work cross-team and confident collaborating with product stakeholders.
Strong English (Speaking and Writing). Written and verbal communication skills with a professional tone.
Have a great sense of customer service, a strong desire to learn, and be a great communicator.
At least 2 years experience in Customer Support or Account Management role (prefer technology product).
Experience in manage team size 5–10 members.

Quyền lợi

Salary

13th month salary.
Opportunities to have stock options of a million-dollar company.
1–2 month salary as annual performance bonus.
Competitive NET salary.

Working Environment

Dynamic, flexible and equal working environment.
Boosting your creativity and productivity at work to the highest level at our modern working place.
Free lunch at the office cooked by our own chef.
Travelling with the company every year.
Flexible working hours, no dress code.
Working with a team full of young and passionate talents.

Training and self-development

Learning from the best in the field.
Having chances to provide solutions for real e-commerce problems.
Being updated with new technologies (Machine Learning, Artificial Intelligence, Nosql, System Design,…).

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-01-28 18:10:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Lead - Mã tin đăng: 1650027. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

OPENCOMMERCE GROUP

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Điện tử viễn thông, Quản lý điều hành
Cấp bậc
Trưởng Nhóm
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
28/02/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây