Customer support representative cum Social media specialist

Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


Responsibilities:



  • Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times.

  • Responding promptly to customer inquiries.

  • Communicating with customers through various channels.

  • Acknowledging and resolving customer complaints.

  • Knowing our products/services inside and out so that you can answer questions.

  • Processing orders, forms, applications, and requests.

  • Keeping records of customer interactions, transactions, comments, and complaints.

  • Communicating and coordinating with colleagues as necessary.

  • Providing feedback on the efficiency of the customer service process.

  • Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.

  • To develop articles and scripts for blogs, contents for different media platforms

  • Assist in writing contents for different media platforms

  • Content research and development

  • Create interesting content in different tonality and selling points according to the target audience.

  • Edit and proofread copy as needed

  • Prepare calendar for scripts and writings

  • Interpret creative direction and adapt points from creative brief and translating into attractive copy concepts

  • Developing social media content plans that are consistent with the company’s brand identity.

  • Creating consistent, meaningful content on all social media platforms, including writing and editing social media posts, improving customer engagement, and promoting social media campaigns.

  • Managing a high volume of daily or weekly social media posts.

  • Communicating with social media followers, including responding to queries in a timely manner.

  • Using analytical tools such as Google Analytics, Hubspot, and Facebook Insights to monitor and evaluate the company’s social media presence and performance.

  • Preparing monthly reports on social media marketing efforts.

  • Suggesting recommendations to adjust the social media marketing strategy for optimal results.

  • Staying up to date on best practices and emerging trends in social media.

  • Any Adhoc duties as and when required


Yêu cầu công việc


Requirements:



  • Degree/ Diploma in Marketing, Mass Communication, or another related field.

  • Experience in an advertising agency or related industry is an added advantage

  • Updated with media and social media trends

  • Outspoken, Confident and well-groomed

  • Vietnamese copywriting and English copywriting

  • Translation

  • Work well under Pressure, Results-oriented

  • Multi-tasking and time-management skills, with the ability to prioritize tasks.

  • Ability to work in a fast-paced, high-pressure environment

  • Excellent written and verbal communication skills and must have a thorough understanding of social media management and strategy

  • Location: Ho Chi Minh City

  • Working days: 5.5days a week

  • Working hours: Monday to Friday 8 AM – 5 PM Saturday 8 AM – 12 PM


Additional Information


Career Level Entry Level


Qualification Advanced Diploma or higher


Employment Type Full-Time/Part-time


Job Specialization Media, Communications


Years of Experience 1 Year


Salary Expected salary


Quyền lợi

  • Chế độ bảo hiểm

  • Du Lịch

  • Chế độ thưởng

  • Chăm sóc sức khỏe

  • Đào tạo

  • Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2020-09-25 17:20:01

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer support representative cum Social media specialist - Mã tin đăng: 1575311. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Truyền hình / Báo chí / Biên tập , Quảng cáo / Đối ngoại / Truyền Thông , Tổ chức sự kiện
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 năm
Trình độ yêu cầu
: cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/10/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây