Customer Technical Service Manager

AKZONOBEL VIETNAM
Mức lương
2,000 - 3,000 usd
Địa điểm làm việc
Ng Nai
Kinh nghiệm yêu cầu
8 - 10 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Responsibilities:
· All the colors panels & samples given by customers must get the approval within 2 submissions as schedule (with at least 90% close to the master panel at the first time).
· Competitor Info collection (Business Activities and Headcount Number)
· Effective team management including shifts arrangement and time sheet record approval, performance management through P&DD process, safety and compliance;
· Actively seek and propose ways/ methods to maximize efficiencies of finishing systems;
· Leading the team to achieve the target of the year.
· Organize ongoing training of customer workers with AkzoNobel materials use, as well internal training for AkzoNobel team;
· Update customer status (Payment, New Investment and their Business Plan)
· Supervise customers’ daily production as well Akzo Nobel’s service team’s operation, provide on line support of any arising problems;
· Assign the appropriate tasks for the staffs and manage the team to achieve the goals as schedule.
· Responsible for the safety, health and environmental protection within their areas of responsibility. Ensure that within their areas of responsibility the relevant sections of the HSE policy and procedures included LSR are understood and applied;
· Involve in sales planning/budgeting, and action plan and implementation for the account(s)
· Work closely with customers (factory/ production managers) on color, system, also whitewood from the early R&D stage;
· Attend all sample and panel reviews; make sure panels and samples all approved by customer before mass production.

Yêu cầu công việc

Requirements:
· Good Chinese or English.
· Computer skill preferred;
· Result driven, can work well under pressure;
· Good communication & negotiation skill;
· Good problem-solving skills and learning ability;
· Experience: at least 8 to 10 years of finishing technical skill and working with customers, rich experience in color styling;
· Good team management skills, experience in performance management and capability of motivating and development of team members;

Quyền lợi

Nghỉ phép năm
Phụ cấp
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Xe đưa đón
Chế độ thưởng
Laptop
Chế độ bảo hiểm
Tăng lương
Du Lịch

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-09-07 11:12:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Technical Service Manager - Mã tin đăng: 2030440. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: F. 12, Vincom Center, Dist. 1

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng , Hóa học , Đồ gỗ
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
8 - 10 năm
Trình độ yêu cầu
: đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/06/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây