Digital Customer Services Senior Officer

HANWHA LIFE VIỆT NAM - TỔNG ĐẠI LÝ BẾN TRE
Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
➢ Quận 1, Hồ Chí Minh - Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Report to: Digital Customer Services Manager
Job Description:
Initiating initiatives and building necessary digital platforms for CS department (40%)

Drive innovation and continuous improvement of people, systems, and processes
Propose and implement initiatives, digital platforms and tools needed support the implementation and realization of the company’s digital customer service strategy, improve customer experience journey into the next level.
Establish and manage the performance of digital objectives, CS digital plans and KPIs that deliver operational efficiency, budget controls, and process improvement to maximize resource utilization and profit.

Managing and optimizing the department’s digital assets (40%)

Keep up to date in all the latest digital marketing trends and activities
Manage cross-functional team and colleagues to deliver consistent and goal aligned services.
Work with relevant departments to implementation digital activities for CS department.
Develop and execute new appropriate advanced technology, revamp and update digital operational procedures/policies, and quality assurance to match the business and customers’ needs.
Ongoing innovation to exploit new alternative channel for digital customer service.
Be a CS Ambassador for HLV Digital transformation journey.
Analyze digital activities ’s performance to optimize the collaboration, propose action plans to improve the results, and develop KPIs related to Digital customer service.
Plan and manage the budget for digital activities of Department.

Others (20%)

Perform other tasks as assigned by line manager.
Play a key role on projects to reach the market benchmark and standard on digital customer service.

Benefits

Competitive salary (100% salary during probation).
15 Annual leaves
Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
Gifts for new comers and on special occasions
Modern facilities in the spacious office at the heart of District 1.
Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).

Yêu cầu công việc

Understanding the value of open innovation and the value of digital customer services.
Education: Bachelor degree in Business Administration, Marketing, Economics, etc.
At least 3 years experienced in supervision and Digital project management roles in startup/conglomerates, experience in Customer service and Insurance is preferred.
Experienced in digital partnership, digital customer service, UI/UX on digital platforms, insurance product, and customer needs identifications is an advantage.
Fluently in English & Vietnamese.
Ready to understand and show passion toward digital customer service (young and tech savvy millennials) and enjoy the work of meeting customer satisfaction through better user experience and technologies
Proactive, motivation, and performance–driven professional, open mindset.

Quyền lợi

- Du Lịch
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- Đào tạo
- Laptop
- Tăng lương
- Chế độ thưởng
- Phụ cấp
- Chế độ bảo hiểm
- Chăm sóc sức khỏe

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-12-16 14:32:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Digital Customer Services Senior Officer - Mã tin đăng: 3103461. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

HANWHA LIFE VIỆT NAM - TỔNG ĐẠI LÝ BẾN TRE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Chăm Sóc Khách Hàng, Data Analytics, CNTT - Phần Mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 năm
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Full-time
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
11/01/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây