Digital Maketing Manager

CÔNG TY CỔ PHẦN JAPANA VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Tân Phú, Hồ Chí Minh; Vinh, Nghệ An
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

● Media Planning: (20%)


- Plan the digital media plan as a solution for the client's problem.


- Develop the quarterly and annual media plan, budget allocation


- Daily planning budget and tasks to deliver on time with acceptable result/ outcome.


● Digital Campaign Execution: (40%)


- Responsible for the execution, the day to day running of all search, social, and display advertising campaigns (with instructions of LM)


- Measure and report performance of all digital marketing campaigns, and assess against goals (CPL, CPO, ROAS, CAC,...)


- Identify trends and insights, and optimize spend and performance based on the insights.


● Report & Analytics: (10%)


- Generate Campaign Reporting to have key learning for upcoming projects


● Project Management: (30%)


- Manage on top with the project's situation and can solve clients' problems related to project’s management


- Proactively make suggestions, next step with clients to improve performance with highly complicated full scope media: Branding, Performance, Content/Creative.


- Know how to make media plan at a complex level (Many assumptions, detail plans with 3-7 dimensions and have solid arguments for your assumptions)


- Know how to come up with logic to optimize your project, can QC, audit, or challenge for other trainees/OE or pass OM/OD’s challenge


- Complete the deadline and the output meets the standard set by LM.

Yêu cầu công việc

● Skills & Knowledge & Qualification


Must have:


- Self-motivated, can-do attitude, bring optimism and positive energy to the team


- Fast-self-learning, want to grow & develop yourself at the max speed


- Have the ability to work under pressure (big big pressure)


- Analytical skills & problem-solving skills


- Project management skills with the ability to handle multiple tasks and campaigns with an intensive workload.


Good to have:


- 1.5-year experience in marketing team or media agency background.


- 2-year experience in Google Adword, Facebook Ads.


- Effective verbal and written communication skills in English

Quyền lợi

Salary: path (negotiable, unlimited mode, capacity options).


Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to the regulations of the State.


Leave regime according to the regulations of the State.


Annual travel, reward regime on holidays, Tet, year-end.


Professional, dynamic and young working environment

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-02-04 18:02:46

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Digital Maketing Manager - Mã tin đăng: 3176319. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Digital maketing

CÔNG TY CỔ PHẦN JAPANA VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 năm
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Full-time
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
01/01/1970
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây