Digital Marketing & Brand Communication Supervisor

ANNAM GROUP
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 7 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc



  • Work with Brands’ marketing teams to formulate product launch digital marketing strategies that are in line with regional and local strategies as well as work closely with local campaign direction analysis.

  • Build and maintain calendar of the brand digital programs.

  • Manage the Brands’ digital assets, development and localization as well curating the Brands’ marketing programs to leverage on the selected partners’ online strengths.

  • Work with agency and marketing teams to lead Search Engine Marketing with given budget.

  • Work with agency to formulate and execute social media marketing plans including but not limited to social media (Facebook, Instagram…) and forum seeding, including management of local events and the development/maintenance of relationships with media and key influencers.

  • Social media strategy, KOL & influencers, ePR

  • Together with Brand marketing team, work with the other Brand functions (sales, training) to ensure digital campaign objectives are communicated and execution excellence is achieved at off- line level

  • Track and evaluate the performance of digital marketing programs (including product launch digital program KPIs, social media analysis, and web analytics, sales return) in order to generate learning for whole team to apply learning in next program.

  • Timeline and monitor execution of all digital marketing programs to ensure milestones are reached and program delivered on time.

  • Control and monitor spending on full year digital marketing spending, including digital media buying recommendation.

  • Monitor competitors’ digital marketing activities.

  • CSR (Corporate Social Responsibility)


Yêu cầu công việc



  • Bachelor degree in Marketing or Business Administration

  • Minimum 5 years’ experience in digital marketing and/or social media communications within Advertising Agency, FMCG or Luxury Goods industry and /or relevant experience in online marketing in related industries

  • Solid experience in development & execution in:

  • PR

  • Social media

  • KOL & Influencers

  • Have in-depth knowledge about various social media platforms (i.e. Facebook, LinkedIn Twitter, Instagram and etc.) and how they use these platforms to create campaigns

  • Creative, conceptual thinking, strong co-ordination and interpersonal skills, attentive to details

  • Results-oriented, with strong drive to meet objectives and prestige cosmetics high standards

  • English is a must.


Cập nhật gần nhất lúc: 2021-04-16 01:43:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Digital Marketing & Brand Communication Supervisor - Mã tin đăng: 1898272. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: 35 phố Cự lộc, Tầng 2 Tòa nhà L (Trong Cty CP Giầy HN)

Thông tin chung

Ngành nghề
Giải trí , Tiếp thị / Marketing , Tiếp thị trực tuyến
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 7 năm
Trình độ yêu cầu
: đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/05/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây