Digital Media Manager

CÔNG TY TNHH NHÀ MÁY BIA HEINEKEN VIỆT NAM
Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh (Hồ Chí Minh)
Kinh nghiệm yêu cầu
đại học
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Integrated Media Planning

Follow up for adjusted the media concept plans when there is any changes (down rating / decrease KPI, client’s change marketing / media plan…)
Interface with Media Agency and brand team to ensure proper follow up in media flowcharts, quality of planning and buying
Evaluate booking plan across channels: TV – Digital – Mobile – OOH - Print
Align Media briefs and objectives with brand team to ensure they are in accordance with brand plans approvals

Data Driven Marketing

Build up Data Strategy full scale from Collection to Activation & Enrichment.
Lead Data arsenal/ segmentation across functions from local & global.
Initiate thru-the-line consumer journeys with AWO test – learn – reapply spirit.
Develop & pilot iDDM approach for potential brand campaigns.
Define modern consumer journey & map with data for better conversion.
Master global tool/ system (DCM/ MOAT/ ADOBE/ Lumina/ Dashboard/ GMP) for on time optimization.

Digital eco-system

Build up flawless consumer journey across digital platforms & close the deal with consumers.
Formulate digital marketing strategy and road map to deliver tangible commercial value against company-wide business targets
Maximize digital effectiveness by proactive proposing customized channel mix based on brand objectives.
Drive Digital transformation across our paid – own – earn channel into 1 holistic ecosystem with clear roles for each platform.

Optimization
– Measurement – Innovation seeking:

Building up and maintain the strategic partnership with Media partners/suppliers.
Update trends in the market: new branding marketing activities, new commercials, new regulations on branding marketing, etc. & recommend suitable innovation for our brands.
Build up report analysis structure to keep track on media KPI
Measure iDDM impact cross channels

Yêu cầu công việc

Yêu cầu công việc

4-5 year experience in Media/Communication,
Strong expertise in Performance & Data driven planning.
Use to work in media agency
Having experience in mar-tech is preferred
Good – presentation skills & influence skills
Good – management skills
Logic thinking & Problem solving skill
Willing to work under pressure
Detail oriented

Quyền lợi

Quyền lợi được hưởng

• Having chances to get attractive company bonus every month/year
• Company trip once a year + Joining party
• Salary and position is reviewed 1 time a year
• Bonus by individual ability and company’s performance.
• Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
• Dynamic and sociable working environment.

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-09-14 09:12:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Digital Media Manager - Mã tin đăng: 2196049. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Tầng 15 Tòa nhà Peakview, số 36 Hoàng Cầu, Đống Đa, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Social Marketing, Digital Marketing
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
đại học
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
14/10/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây