Digitalization & CRM Trainer

ILA VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


Training Design
- Develop annual training plan based on cross functions TNA results
- Execute training plan, guidelines, procedures, forms
- Carry out all training and development programmes
- Follow up and monitor training budget effectively
- Work closely with internal and external providers on designing course content to match with TNA results
- Maintain and update training material, training reports
- Develop training materials that aligned with TNA or upon requests.
Training Delivery
- Prepare logistic for training courses
- Implement training and development plan of supervisory, officer, staff levels
- Cooperate with internal trainers to roll out training programs which are developed and administered in house
- Coordinate with external trainers for training implementation.
Training Evaluation
- Conduct participants' evaluations right after completing training programs
- Coordinate with department/ function heads to evaluate staff performance progress within 3 months after completing training programs
- Evaluate added value of training courses and provide inputs for following training sessions
- Control training budget and evaluate return on training investment
Operations
- Follow the company policies, procedures, regulations, document and reporting systems
- Maintain the company standards
- Make sure staff follow the company policies, procedures, regulations, document & reporting systems and standards.
Sales Coaching and Mentoring
Work closely with centres staff/ supervisor/ manager to understand centres' performance and area of improvements
Follow up with centres’ performance and conduct coaching/ mentoring sessions to improve performance _ based on the new approach
Follow up to maintain coaching/ mentoring effectiveness.
Quality Control
Ensure centres' performances with accounts targets
Assess and evaluate centres and staff regularly to follow up with their performance
Monitor the effective training evaluation system to have detailed data and develop improvement plan.

Yêu cầu công việc


Qualifications:
- Bachelor’s degree from an accredited University
- Already at the same position with at least 2-year experience in the training and development. Sales expertise is preferable.
- Multinational organization experience preferred (in education, consumer or financial industry is a plus)
- Proficient in training, employee performance and development best practice
Skills:
- Excellent communication skills with the ability to liaise and negotiate at the junior manager level and above in a professional manner
- Strong leadership skills and cross-cultural understanding
- Good presentation and persuasive skills
- Good training material development skills
- Fluent in both Vietnamese and English

Quyền lợi





•ILA ELT Courses Discount : up to 90 % for employee & relation of employee.





•Healthcare Insurance





•Engagement activities (Training, Health check, ILA Socials)


Cập nhật gần nhất lúc: 2019-11-03 02:30:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Digitalization & CRM Trainer - Mã tin đăng: 920574. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 10 - 25
Trụ sở: 146 Nguyễn Đình Chiểu, P.6, Q.3, HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Giáo dục/Đào tạo, Bán hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
14/10/2019
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây