EAM's Secretary - Thư Ký Trợ Lý Giám Đốc Điều Hành Phụ Trách Ẩm Thực

INTERCONTINENTAL PHU QUOC LONG BEACH RESORT - CÔNG TY CỔ PHẦN BẤT ĐỘNG SẢN SYRENA PHÚ QUỐC
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


• To report to work within the requested time prior to commencement of duty, well groomed and to uniform standard.



• To create reports, letters, memorandums, forms and correspondence for the Food and Beverage department, maintains filing system.



• To response and records incoming departments mail; records and route all outgoing correspondence.



• To being responsible for controls and requests of office supplies.



• To give full co-operation with the typing of menus for the Food & Beverage department.



• To Inform the Executive Assistant Manager ic of F&B on all problems related to the Food and Beverage department and keeps a record of Food and Beverage employees including personal data, promotional or transfer papers.



• To ensure the cleanliness and orderliness of the Food and Beverage office at all times.



• To attend Food and Beverage meetings, keep attendance, types minutes and distribute to all concerned.



• To handle requests brought up by other departments concerning Food and Beverage.



• To prepare of purchase requests and follows up with supplier for the date of arrival.



• To create monthly breakage report, revenue report and guest comments statistic report.



• To maintain professional confidentiality and never disclose company secrets.



• To be a main contact person for all guests inquiries and correspondence for future bookings till materialized.



• To maintain the strictest confidentiality at all times on all matters



• To be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to safety management.



• Be a friendly face and helping hand to our guests



• Look smart – wear your uniform with pride



• Other ad-hoc duties – unexpected moments when we have to pull together to get a task done



• May assist with other duties as assigned by management


Yêu cầu công việc


• To report to work within the requested time prior to commencement of duty, well groomed and to uniform standard.



• To create reports, letters, memorandums, forms and correspondence for the Food and Beverage department, maintains filing system.



• To response and records incoming departments mail; records and route all outgoing correspondence.



• To being responsible for controls and requests of office supplies.



• To give full co-operation with the typing of menus for the Food & Beverage department.



• To Inform the Executive Assistant Manager ic of F&B on all problems related to the Food and Beverage department and keeps a record of Food and Beverage employees including personal data, promotional or transfer papers.



• To ensure the cleanliness and orderliness of the Food and Beverage office at all times.



• To attend Food and Beverage meetings, keep attendance, types minutes and distribute to all concerned.



• To handle requests brought up by other departments concerning Food and Beverage.



• To prepare of purchase requests and follows up with supplier for the date of arrival.



• To create monthly breakage report, revenue report and guest comments statistic report.



• To maintain professional confidentiality and never disclose company secrets.



• To be a main contact person for all guests inquiries and correspondence for future bookings till materialized.



• To maintain the strictest confidentiality at all times on all matters



• To be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to safety management.



• Be a friendly face and helping hand to our guests



• Look smart – wear your uniform with pride



• Other ad-hoc duties – unexpected moments when we have to pull together to get a task done



• May assist with other duties as assigned by management


Quyền lợi

  • Bảo hiểm theo quy định

  • Du Lịch

  • Phụ cấp

  • Xe đưa đón

  • Đồng phục

  • Thưởng

  • Chăm sóc sức khỏe

  • Đào tạo

  • Tăng lương

  • Công tác phí

  • Phụ cấp thâm niên

  • Chế độ nghỉ phép

  • Chế độ tập thể dục

Cập nhật gần nhất lúc: 2020-01-06 03:10:01

Xem thêm

Thông tin khác


  • Bằng cấp:
    Cao đẳng

  • Độ tuổi:
    Không giới hạn tuổi

  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin EAM's Secretary - Thư Ký Trợ Lý Giám Đốc Điều Hành Phụ Trách Ẩm Thực - Mã tin đăng: 1041932. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

INTERCONTINENTAL PHU QUOC LONG BEACH RESORT - CÔNG TY CỔ PHẦN BẤT ĐỘNG SẢN SYRENA PHÚ QUỐC

Quy mô:
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Thực phẩm & Đồ uống,, Nhà hàng / Khách sạn
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 năm
Trình độ yêu cầu
: cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
03/02/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây