Eb2B Loyalty & Campaign Manager

CÔNG TY TNHH NHÀ MÁY BIA HEINEKEN VIỆT NAM
Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
➢ Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- B2B Loyalty Strategy

Analyze channel/regional/sales/behavioral data to create a tailored loyalty strategy to drive in app behavior & drive top-line growth result
Create a deep understanding on other B2B players value proposition while ensure leading loyalty proposition in eB2B
Help to onboard new customers through exciting activities and keep them in the platform through follow up triggers & events
Align cross functional on loyalty agenda and follow up regularly

- Data Driven Campaign Management

Identify performance adoption and identify opportunities to grow online revenue in close collaboration with BI
Initiate and deploy retention campaigns as well as in-app loyalty program to drive customer satisfaction and stickiness in the short run and sales growth in the long run
Design and implement customer segmentation plan (based on region/channel/behavior/customer persona/tiers level)
Building new data views to support the business and data driven mindset that can help to define future proof & success of loyalty platform
Develop new data driven campaigns & initiatives; design (segmented) triggers and new rules to increase drive Sales KPIs and accelerate platform KPIs
Work closely with deployment teams, users, and administrators to optimize flow of information through the platforms

- Content & Campaign Planning

Find unique ways to bring brand experience to platform
Campaign planning following brand & trade marketing campaigns
Own key visuals, SKUs, UI/UX, platform design and work with agencies on design of banners, campaign visuals, gamification tools
Manage CMS & CRM

- Rewards strategy operations and logistics

Collaborate with external vendors and agencies
Be responsible for logistics & operations for rewards deployment
Own rewards pool, collaborate with procurement for buying and think out of the box to bring unique rewards (brand experiences, online) to different customer segments and/or tiers
Own loyalty P&L on rewards per customer/channel/region

Yêu cầu công việc

Experience of FMCG B2B solutions and deployment experience, CRM, Loyalty
Excellent stakeholder management and communication skills in a multinational context
Proven successful experience implementing business change initiatives
4-5 years’ experience in trade/digital marketing.Sales field experience is the plus
Fluent English speaker
Willing to travel
Experience of loyalty platform planning & deployment.
Bachelor or Master degree,

Quyền lợi

Quyền lợi được hưởng

- Đào tạo
- Tăng lương
- Chăm sóc sức khỏe
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Nghỉ phép năm
- Laptop

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-08-19 11:52:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Eb2B Loyalty & Campaign Manager - Mã tin đăng: 2939412. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Tầng 15 Tòa nhà Peakview, số 36 Hoàng Cầu, Đống Đa, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Sự Kiện, Truyền Thông/Báo Chí
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
16/09/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây