Education Planner (Tư Vấn Định Hướng Giáo Dục)

ILA VIỆT NAM
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Bà Rịa - Vũng Tàu
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Maintaining positive & sustainable relationships with current ila customers (parents & students) for re-enrolments.
  • Generating new relationships with potential customers (new enrolment)
  • Identifying opportunities for greater profits from current customers.
  • Being the all-in-one contact point for customers to contact as well as handling all queries/problems/issues to increase customers’ satisfaction.
  • Being in charge of all activities related to their customers in ILA to ensure that they receive high quality services and values from ILA
  • Other tasks related to their sales & care activities in their centres assigned by RM/RS.
  • Consult new/current customers of long life education plan

-Understand customers’ needs and financial capabilities.

-Design & consult a personalized education plan match with each customer’s needs & financial capabilities.

-Follow up & support to ensure our commitment

  • Arrange new students into new classes/current classes

-Find the most suitable classes that match with students’ requirements.

-Convince students to put them into those suitable classes.

-Follow up with Academic team to ensure full support for customers.

  • Maintain the high quality customer sales & care service

-Work closely with RM/SM/AM to ensure customers’ satisfaction during the time they are with ILA

-Handle customers’ queries/problems/issues promptly and effectively.

-Follow up to ensure the personalized education plan to be implemented properly from both ila and customers.

-Receive the CSS to follow up & take care their own accounts better

Yêu cầu công việc

  • Proven experience/knowledge and high interest as a Client Relationship oriented person.
  • Sales experience/sales-driven, customer experience/customer service-oriented and proactively sales result-oriented mindsets are required.
  • Problem-solving skills & attitude.
  • Excellent communication skills.
  • Attitude for fostering positive relationships with current customers and new customers.
  • Teamwork and collaboration oriented.
  • Fluently in English.
  • BA or equivalent degree.

Quyền lợi

  • Bảo hiểm theo quy định

  • Phụ cấp

  • Thưởng

  • Chăm sóc sức khỏe

  • Đào tạo

  • Chế độ nghỉ phép

Cập nhật gần nhất lúc: 2019-07-21 02:00:02

Xem thêm

Thông tin khác


  • Bằng cấp:
    Cao đẳng

  • Độ tuổi:
    22 - 30

  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Education Planner (Tư Vấn Định Hướng Giáo Dục) - Mã tin đăng: 629182. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ILA VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Bán hàng / Kinh doanh,, Ngân hàng,, Bảo hiểm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 năm
Trình độ yêu cầu
: cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/07/2019
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây