Executive (Admin cum Receptionist) / Human Resource and Administration Division

CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM PHI NHÂN THỌ MSIG VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

KEY OUTPUTS:
Administration responsibilities:
- Proceed and follow up an up-to-date issuance of outward documents and contracts;
- In charge of stamping all signed documents except confidential documents or others as indicated by Line manager;
- Arrange working facilities for new comers: Employee proximity card, stationery, motorbike registration…;
- Assist to organize events e.g. farewell, annual party, company trip…
- Assist in purchasing activities of Admin when required;
- Assist in stock take, office fitting out and maintenance work of office assets and equipment;
- Proceed and control in printing the marketing materials, envelops, letter head, health care card, name card... to ensure the quantity is always available;
- Conduct stocktake checking and making reports twice per year, by end of June and end of December;
- In charge of receiving and stock checking of stationery;
- Arrange and control courier delivery activities;
- Record and control operation expenses of all suppliers in charge on monthly basis;
- In charge of keeping and managing Company’s seal/ stamps as compliance with company’s procedure;
- Settle monthly expense payments of all suppliers (office rental, parking fee, security service, travel insurance, newspaper, electric fee, flower…) as team’s segmentation and responsible for related services (courier, water, stationery, car rental, etc.);
- Follow up supplier contracts for responsible services such as courier, water, stationery, plant, office cleaning etc.
- Control and follow up orders of stationery stock and pantry’s household utilities;
Reception responsibilities:
- Guest receiving;
- Arrangement and supervision of meeting rooms;
- Supervising office assets security.
- Correspondence/ Documentation in - out;
- Arrangement and supervision of car/taxi/others (e.g. Grap service or similarities) for all employees for business trip and guests as requested;
- Telephone receiving and answering;
Other office works as assigned by line managements or the company.
Contribute opinions in reviewing and updating Administration Policies, Regulations and Guidelines.

Yêu cầu công việc

QUALIFICATIONS:
- University / College Graduation
- Good appearance
- English fluency
SKILLS/KNOWLEDGE:
- Careful and detailed focus;
- Cooperative and supportive mindset
- Result driven approach to work.
- Sound problem solving skills;
- Data calculation, analysis and report skills.
- Good personal and business communication skills.
- Well organize and manage works;
EXPERIENCE:
- At least 2-year experience in Reception and Administration field is preferred.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-05-27 19:02:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Executive (Admin cum Receptionist) / Human Resource and Administration Division - Mã tin đăng: 2731634. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM PHI NHÂN THỌ MSIG VIỆT NAM

Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: 16 Phan Chu Trinh

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính / Thư ký , Biên phiên dịch
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
26/06/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây