Executive (Sales Admin) / Bancassurance Division

CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM PHI NHÂN THỌ MSIG VIỆT NAM
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

KEY OUTPUTS:
Business development:
- Report and analysis
- Target new clients, take action on new business opportunity, to bring MSIG products to new clients and businesses
Client Service:
- To execute risk survey at client’s site as basic for offering quotation
- To conduct non-life insurance seminars for both current and potential clients (explain the cover of insurance policy and claim procedure)
- To offer quotations for clients
- To issue insurance policies
- To review renewal list for timely reminders to clients
- To organize risk management seminars for existing clients
Outstanding/Unclear Premium:
- To update the status of outstanding premium and follow up the overdue premium to ensure collecting premium fully and timely
Business Administration:
- To report any unusual problems to direct management
With concerned departments:
- To cooperate with Claims Division:
· to settle the claim smoothly for customers in compliance with the company’s procedure;
· to organize risk/claim management seminars, risk survey at client’s site
· to follow up any pending claim cases;
- To coordinate with Underwriting Division:
· to work closely with Underwriting Section for quotation and coverage;
· to follow up with Business Processing Section for operation matters;
· to cooperate with Loss Control Engineer to make risk survey at client’s site.
- To coordinate with HR Division for HR matters and Finance & Planning Division for all related jobs or in closed coordination with other departments for special events organized by Company.
Others:
- To execute other office work as required by the Company
- To update the market trends directly influenced on MSIG’s business activities;
- To report any unusual problems if any.

Yêu cầu công việc

QUALIFICATIONS:
· English fluency.
· University Graduation
SKILLS/KNOWLEDGE:
· Well know all insurance products and be able to explain to clients their coverage.
· Be highly aware of requirement to be professional to provide high quality service to clients.
· Strong marketing sense.
· Clearly understand working procedure & flow chart.
· Accuracy
EXPERIENCE:
At least 2-year experience in Marketing and sales background.
COMPETENCIES:
· Applying Technical knowledge
· Problem Solving
· Communicating with impact
· Customer Focus
· Developing Self, Direct reports and Others
· Being Ethical and Compliant
· Collaborative Relationships
· Managing Execution
· Driving Results

Quyền lợi

Tăng lương
Du Lịch
Nghỉ phép năm
Đào tạo
Chăm sóc sức khỏe
Phụ cấp thâm niên
Chế độ bảo hiểm
Công tác phí
Phụ cấp
Chế độ thưởng

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-01-05 18:42:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Executive (Sales Admin) / Bancassurance Division - Mã tin đăng: 2098055. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM PHI NHÂN THỌ MSIG VIỆT NAM

Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: 16 Phan Chu Trinh

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng , Ngân hàng , Bảo hiểm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 năm
Trình độ yêu cầu
: đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
04/02/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây