Facilities Coordinator

CÔNG TY TNHH JONES LANG LASALLE (VIỆT NAM)
Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
➢ Level 26, Saigon Trade Center, 37 Ton Duc Thang, District 1, HCMC (Hồ Chí Minh)
Kinh nghiệm yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Your responsibilities also include, but are not limited to: booking meeting rooms; managing office supplies inventory; handling paperwork on maintenance-related activities; and updating the phone directory and company brochures. You’ll also be expected to assist the facilities management team in overseeing contractors on-site and finding vendors and services.
Building great impressions and experience
Keeping a well-oiled workplace
Together with the facilities management team, you’ll help ensure that maximum customer experience is provided to client stakeholders and external vendor partners. Staff and all parties should enjoy a safe and positive office experience. You’ll be trained to follow escalation and incident reporting procedures, and comply with the firm’s safety guidelines and strategies.
You’ll be the main support for the moves, adds, and changes (MAC) projects of the 2 offices in Vietnam Ho Chi Minh City offices. You will coordinate and provide major support in implementing move projects. As part of the FM Team, you are expected to have knowledge in FM ops and you must demonstrate high levels of tolerance to various work deadlines and fast-paced client environment. You should be able to provide above and beyond support to the stakeholders in the office and the team.

Yêu cầu công việc

You should know how to remain calm and professional, and maintain a proactive and positive attitude, especially in managing multiple operational matters under stressful situations. You must be able to manage conflicting priorities and apply holistic approaches for long-term solutions, while complying with the firm’s procedures and standards.
Are you a confident, energetic and customer-oriented? Can you interact with stakeholders across all levels? A great match for this job would be someone who has a well-presented, approachable manner as well as superb written and spoken English communication skills.
You should have at least 36 months of experience in a corporate environment, particularly in administration and VIP support within an operations environment. An experience in facilities, property management, hospitality or related field is ideal.
Knowledgeable and experienced
Organizational and professional
A positive thinker and strong communicator
What we can do for you:
At JLL, we make sure that you become the best version of yourself by helping you realise your full potential in an entrepreneurial and inclusive work environment. We will empower your ambitions through our dedicated Total Rewards Program, competitive pay and

Quyền lợi

Quyền lợi được hưởng

Personal Healthcare
13th salary
14 days
package.

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-06-14 17:32:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Facilities Coordinator - Mã tin đăng: 2787310. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 26th Floor, Saigon Trade Center Building, No. 37 Ton Duc Thang Street, Ben Nghe Ward, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam

Thông tin chung

Ngành nghề
Lao Động Phổ Thông Khác
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
11/07/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây