Facilities Manager làm việc tại Myanmar

CÔNG TY TNHH TƯ VẤN, DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI NHIỆT ĐỚI – GPO
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
85 Lương Định Của, Phương Mai, Đống Đa, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc



 


Job Responsibilities


Typical tasks may include:


–  Preparing documents to put out tenders for contractors;


– Project management and supervising and coordinating the work of contractors;


–  Investigating availability and suitability of options for new premises;


– Calculating and comparing costs for required goods or services to achieve maximum value-for-money;


–  Planning for future development in line with strategic business objectives;


–  Managing and leading changes to ensure minimum disruption to core activities;


– Directing, coordinating and planning essential central services such as reception, security, maintenance, mail, archiving, cleaning, catering, waste disposal and recycling;


– Ensuring the building meets health and safety requirements and that facilities comply with legislation;


– Ensuringstaff’s safety;


– Planning best allocation and utilization of space and resources for new buildings, or re-organizing current premises;


– Checking that agreed work by staff or contractors has been completed satisfactorily and following up on any deficiencies;


–  Coordinating and leading one or more teams to cover various areas of responsibility


–  Using performance management techniques to monitor and demonstrate achievement of agreed service levels and to lead on improvement;


– Responding appropriately to emergencies or urgent issues as they arise and dealing with the consequences.


Job Requirement



  • Education


o Bachelor Degree or higher in related field.



  • Knowledge, Skills &Experience

  •  At least 3 – 5 years of work experience in a relevant position in a multinational company

  • Proven office management, administrative or assistant experience

  • Excellent time management skills and ability to multi-task and prioritize work

  • Strong organizational, planning, problem solving, people management and project management skills

  • Honest, customer – oriented and detail – focused

  • Proficiency in MS Office

  • Proactive in facilities management


Competencies



  • Have strong leadership and good problem/case-solving and analytical skills.

  • Attend to details

  • Have a good command ofEnglish.


Candidates please sent CV torec1@gpo .com.vn with subject titled:Name – Year of birth – Applied position. Example: Nguyen Ha – 1992 – FM



  • Contact: Mr. Hai Anh: 0943.891.898

  •  Deadline: As soon as possible.


 


Cập nhật gần nhất lúc: 2019-11-04 13:30:01

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Facilities Manager làm việc tại Myanmar - Mã tin đăng: 389095. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Tầng 4, 102 Trường Chinh, Đống Đa, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
04/12/2019
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây