Fashion Marketing Executive

CÔNG TY TNHH CHANEL VIỆT NAM
Mức lương
thương lượng
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

This position is responsible for planning and managing Marketing activities as per Chanel guidelines. With client-centric approach and Retail-effective mindset, she/he will be assisting Marketing Manager in Marketing and budget planning, excellent execution, tracking, and continuous learning to drive the ultimate brand image
Client understanding/ Customer insight
- Distill pertinent customer insights and then bring them into actions together with relevant counterparts
- In pairing with CRM team, responsible for customer data analysis including regular tracking of prioritized client segments and categories in relation to the set objectives of client recruitment, retention, and re-activation
Marketing Planning and reports
- Track and update ROI results as well as qualitative feedback of major initiatives
- Track and report of competitors’ data and market trends
- Assist Division Head of Fashion and Marketing Manager in developing yearly Marketing plan, incl. Marketing campaigns and collection launches
- Ensure regular, clear and effective communication of Marketing activities to Fashion team
Event Management
- Assist Marketing Manager in planning and budgeting of all types of event as per Global/ Regional guidelines in realizing Marketing and business objectives
- Deliver qualitative execution of events by closely and effectively partner with all related functions internally and externally
- Actively participate in post-evaluation process for actionable learnings. Share the learnings with others for better replication and execution excellence
- Take charge of communication with all stakeholders e.g. VM, BTQ team, Product team on the event details and support needed
Budget Management
- Systematically manage and track the monthly spending and be able to anticipate the gap between plan and actual
- Plan Marketing budget according to approved Marketing calendar
Market Research
- Work on other market intelligence research as assigned
- Submit price survey to regional team
- Work with Marketing Manager and agency to implement the mystery shopper research in the market

Yêu cầu công việc

• Good brand management knowledge and exposures including Marketing planning and analysis skills
• Creative, flexible, result-oriented
• Ability to inspire and work with others as a team
• Possess positive outlook
• 3 years experience in Marking for retail business or relevant industry
• University degree
• Highly motivated and self driven
• Strong communication skills in English and Vietnamese
• Ability to work under pressure and manage multiple priorities
• Attention to detail and accuracy
• Have passion for luxury retail
• Mature and responsible

Quyền lợi

13th month salary

Premium health insurance for employee and dependents

15 days of paid leave

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-06-20 10:42:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Fashion Marketing Executive - Mã tin đăng: 2809226. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

CÔNG TY TNHH CHANEL VIỆT NAM

Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Tràng Tiền plaza 24 Hai Bà Trưng, Tràng Tiền, Hoàn Kiếm, Hà nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing, Truyền hình/Truyền thông/Báo chí, Thời trang
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
11/07/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây