Finance and HR Officer

HELUKABEL VIET NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


Accounting
•Monitored accounts receivable sub-ledger and ensured receivables are collected in a timely manner
•Reconciled accounts receivable sub-ledger with general ledger on a weekly and monthly basis
•Performed posting of customer payments by recording checks, cash and credit card transactions
•Resolved collection issues by coordinating with collection department, examining customer payment plans, payment history, and credit line
•Summarized receivables by preparing reports, maintaining invoice accounts, verifying totals and coordinating monthly transfer to accounts receivable account
•Ensured timely receipt of payment and resolved any discrepancies in areas of accounting
Administrative tasks
•To prepare correspondence regarding taxation, social and health insurance and union fees for executive review and signature.
•To be responsible for overseeing the procurement of equipment and supplies for the offices, ensuring adherence to procurement guidelines.
•To oversee the booking of flights and accommodation for HKVN staff as required.
•Ensure the timely submission of permission to travel documentation
Human Resource
•Participating in recruitment efforts
•Administering new employment assessments
•Orienting new employees to the organization (setting up training, preparing email address, name card, etc.)
•Processing payroll, which includes ensuring vacation and sick time are tracked in the system
•Liaise with Government to continually update the situation of increase and reduction in salary and staff numbers.
•Prepare quarterly tax declaration for HKVN staffs.
Other Duties Coincidental to the Position
•Review and recommend procedural changes to ensure compliance with policy and improve work processes.
•Communicate in a timely manner with Administrative Manager when issues arise with financial reporting so that solutions may be found in a timely manner.
•Other duties as requested by Administrative Manager.

Yêu cầu công việc


Qualifications, Skills and Experience
•University degree in finance and accounting or other relevant disciplines.
•01-02 years experiences in a Finance and Administration role with similar responsibilities.
•Good in English and Vietnamese (both oral and written).
Required Personal Attributes
•Good interpersonal skills and ability to work in a team.
•Ability to work independently, prioritize tasks and to take initiative.
•Honest, meticulous, responsible and well organized.

Quyền lợi





Thưởng





Chăm sóc sức khỏe





máy tính xách tay


Cập nhật gần nhất lúc: 2020-02-14 15:40:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Finance and HR Officer - Mã tin đăng: 1119731. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HELUKABEL VIET NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Kế toán, Hành chánh/Thư ký, Nhân sự
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/02/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây