Franchise Marketing Manager

CÔNG TY TNHH MTV TNI CORPORATION
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
4 - 5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Products innovations & commercialization
Work with product development manager to develop a strong 12 months innovation pine line in food and beverage. Define the positioning and packaging for all new products. Lead - cross-functional project management efforts, collaborating with consumer insights, product development, supply chain, operations, franchise, and finance teams to launch new products on time and in scope.
Product Assortment & Portfolio Mix
Work with Product Development team to optimize product assortment and overall menu mix, driving sales for our target Guest
Menu Boards & Pricing
Leverage consumer insights and competitive menu board analysis to lead finance, operations, and creative design partners in the optimization of menu board design and pricing.
Branding & Marketing Management

Develop and oversee the annual franchise plan followed national advertising funds.
Liase with creative partners and internal communications team members to ensure on-time and on-budget execution of the team’s marketing plans. Support communications partners in the development of in-store printed campaigns, external advertising campaigns, and online digital campaigns.

Implementation & Executional Excellence
Inspire cross functional teams (internal & external) to execute with excellence, ensuring on-time and accurate deliverables
Measurement & Reporting
Work with Consumer Insight & Finance Teams to evaluate effectiveness of new product innovation, marketing programming, and corresponding marketing investment. Continuously seek to improve existing programming.
Franchise supports

Collaboration and follow-up with agency and channel owners for inclusion of franchising in strategies as well as legal disclosures.
Onboarding new franchise ownership groups on Rent-A-Center’s brand strategy, marketing strategies and what they can expect from marketing support.
Fosters a culture of innovation and continuous improvement across functional areas and partners.
Lead monthly and quarterly franchise webinars, calls and or meetings and conferences to keep franchise updated as well as gain feedback and opportunity insights.

Yêu cầu công việc

You are a solutions person; always looking for “how to,” and not “why not”
Ability to establish mutually productive and positive relationships with internal and external stakeholders.
Age: 30 – 35 yrs.
Sexual: M/ F
Bachelor’s Degree in Marketing or related Food & Beverage field required
Good looking
5 years of successful Partnership Management / Franchise Marketing in global FB chains.
Language: fluent in English

Quyền lợi

Bảo hiểm theo quy định
Thưởng
Đào tạo
Tăng lương
Du Lịch
Chăm sóc sức khỏe

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-02-16 10:20:02

Xem thêm

Thông tin khác


  • Bằng cấp:
    Đại học

  • Độ tuổi:
    30 - 35

  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Franchise Marketing Manager - Mã tin đăng: 431593. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH MTV TNI CORPORATION

Quy mô:
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tiếp thị / Marketing,, Thực phẩm & Đồ uống,, Nhà hàng / Khách sạn
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
4 - 5 năm
Trình độ yêu cầu
: đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
18/03/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây