Fresher/ Junior Customer Support Specialist ( IT field)

BESTARION
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 12, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Job Summary
external clients or internal teams who are product users. Test simple WIs in sprint if
Associate Product ( Technical) support analysts provide technical support and troubleshooting
services involving our products for simple issues, provide this support for either
requested.
Key Responsibilities
Responsibilities
• Work with customers on their requests. Troubleshoot the simple
• Study product knowledge and customer requirements
issues. successfully solve client issues, including:
- Troubleshoot email issues
- Provide the requested results or root cause, corrective action,
- Analyze the requirements of assigned tasks
and preventive action of the issue via email to the client
• Test simple WIs in sprint
• Do other tasks requested by Team Lead
Information Security Responsibilities
and business secrets of the Company during the employment.
The employee is liable for keeping the confidentiality of all technological
Job Qualifications
Educational Background
Bachelor&039;s degree in Computer Science or Information System is a plus.
At least 6 month relevant experience in Web/application/IoT/SaaS product support .
Knowledge & Skills
● Basic troubleshooting skills
● Able to read, listen, and write in English at a basic level
● Basic knowledge of testing concepts
● Proficient in using Microsoft Office.
● Basic presentation and communication skills
Experience
● Have knowledge in providing customer support for a Web/SaaS product
Have knowledge in Agile/ Scrum
At Least 6 month working in IT filed
Attitude
● Be willing to improve, be innovative and creative
● Follow the information security regulations of Bestarion
● Ability to build relationships, build trust with colleagues
● Adapt well to the company&039;s culture and working environment
● Self- motivate and strong learning motivation
● Ensure information security in a certain project
ATTRACTIVE BENEFITS

Laptop and monitor for working
Various training on best practices and soft skills
Fitness & sports activities: football, tennis, table tennis, badminton…
Attractive salary and benefits (13th salary, distinguished employee of the quarter and year, seniority award…)
Healthcare and accident insurance
Lunch allowance, free packing fee
Commitment to community development: charity every quarter, blood donation, public seminars, career orientation talks…
Team Building activities in every summer, company trip, big annual year- end party every year, etc
Performance appraisal twice a year
Support for personal loans such as home loans, vehicle loans, tuition fees…

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-14 18:45:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
14/12/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
professional certificate
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
IT phần mềm
Khu vực
Quận 12, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Fresher/ Junior Customer Support Specialist ( IT field) - Mã tin đăng: 5397365. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

BESTARION

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Customer support specialist tại tỉnh/thành