Front Office Manager

TẬP ĐOÀN HẠ TẦNG ĐÔ THỊ
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Maintain a close and supportive relationship with all other departments.
- Ensure that the business objectives are met i.e. room sales, guest satisfaction…
- Do a daily inspection and control to all Front Office sections, ensure that Front Office employees perform their daily duties according to required standards.
- Perform a regular follow up for pending payments to ensure that they are collected.
- Achieving maximum room sales, total guest satisfaction and must adhere to all the company policy and procedures
- To assist and contribute on the Room Occupancy and Average Rate Forecast.
- Respond to customer inquiries or complaints.
- Maintain client databases.
- Plan and conduct weekly communication with sales and marketing team.
- To manage, plan, organize, control and manage the smooth and efficient running of the Front Office Department and all related Guest services.
- Performing other duties that may be assigned by GM.
- Prepare the Annual Spa Budget.
- Exceed guest expectations.
- To assist the Sales Team on business leads and hotel trends. Monitor all daily reports accuracy and timely submission, provide necessary input to determine room rate, business segmentation and structure.
- Send the report weekly/monthly/yearly to GM.
- Monitor and control guest’s credit status to ensure that payment is collectable and received on time.
- Select, hire and train employees to meet the hotel required standards of service and hospitality.
- To prepare the departmental budget and effectively control all department costs as per the budget.
- Maintaining an annual leave roster for high& low occupancy periods.
* Salary is negotiable depending on experience.
* Working in Bai Truong, Phu Quoc

Yêu cầu công việc

- Highly familiar with hotel management software.
- Command of the English language both written and verbal.
- Understand financial planning and strategy.
- 3-5 years experience in the same or similar position in a 4/5 star hotel.
- Qualifications – Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Management or equivalent.
- Flexible schedule is required, including evenings, weekends and holidays.
- Strong leadership, interpersonal, organizational, communication skills, motivating, organizing, training abilities and solving problem.
- Proficiency in Microsoft Word, Excel, Power Point and Outlook.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm
Chăm sóc sức khỏe
Du Lịch
Đào tạo
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-02-26 01:20:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Front Office Manager - Mã tin đăng: 1701266. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

TẬP ĐOÀN HẠ TẦNG ĐÔ THỊ

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Quản lý điều hành , Nhà hàng / Khách sạn , Du lịch
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
24/03/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây