Front Office Supervisor- Giám Sát Lễ Tân

NAM NGHI RESORT PHÚ QUỐC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Prepares and submits all required statistical reports on a timely basis.
- Establishes and maintains effective employee relations.
- Provides input for departmental meetings.
- Acts as sales person in order to maximize room revenue and MOD’s revenue.
- Ensures that guest information is keyed in the hotel system as well as Police‘s system and files guest’s correspondence accurately.
- Ensures that all guests are advised of their room numbers and room rates.
- Identifies departmental training needs and conducts training.
- Maintain Hotel standards of service quality and performance standards.
- Ensures that information is passed to every one accurate and clear.
- Implement Department Head’s instruction and assignment.
- Other administrative related.
- Supervises and coordinates room assignment with concerned Front Office sections and other Departments.
- Follow communication lines and report lines.
- Strictly comply the Hotel regulation and Employee Handbook.
- Ensures that next destination sales are promoted upon check- in.
- Supervises and participates in all activities related to the process of rooming guest.
- Ensures that all guests receive a warm and courteous welcome upon check- in.
- Any additional tasks requested by his/ her HOD.
- Complies with hotels health, safety and hygiene.
- Makes necessary arrangements for group check- in.
- Maintains and controls usage of registration cards, stationary, paper...etc. as well as to reduce cost and expensive.
- Records all incidents happened in the Supervisor’s logbook during duty shift.
- Performs related duties and special projects as assigned.
- Ensures that room status is accurate and updated.
- Ensures that room rate is accurate and updated if changed.
- Handles guest needs inquiries and requests promptly.
- Believe in teamwork, cooperate with colleagues.
- Handles complaints with immediate action and thorough follow up.
- Well- groomed, neat and tidy at work.
- Promotes hotel facilities efficiently.

Yêu cầu công việc

- Good knowledge of Front office operation, willing to work shift duties. Handle hotel guests when providing services to them and ability to answer phone calls in a friendly and courteous manner.
- Qualifications: BA degree in Tourism or language.
- Experience: Minimum 3 year experience in 4-5 star hotels.

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-06-08 20:35:12

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Front Office Supervisor- Giám Sát Lễ Tân - Mã tin đăng: 3572782. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

NAM NGHI RESORT PHÚ QUỐC

Quy mô: 100 - 499 nhân viên
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
01/01/1970
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây