General Affair Specialist

CÔNG TY TNHH CJ VINA AGRI
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Long An
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Making and follow up quarterly employee uniform within company budget
- Take responsibility of office equipment to make plan for maintenance, buying new one.
- Monthly payment all related services to suppliers
- Others task will be assigned by HR manager and BOD
- Daily, weekly and monthly having good management car policy to minimize cost
- Follow up BOD rent housing, renew the housing contract, do liquidation contract (if any)
- Support recruitment works when necessary
- Monthly collecting stationeries requirement from others department and report to HR manager
- Booking Air plan ticket for employee, manager and BOD when traveling.
- To arrange car for employees go to business when they need
- Monthly calculate gasoline consumer, tolls fee of company car
- Follow up work permit, resident card all needed document related foreigner.
- Support HR manager follow up insurance contracts, Renting car contracts, company property insurance and others business contract

Yêu cầu công việc

- At least 02-03 years experience in the same position.
- Good command in English.
- Bachelor degrees in related major.
- Good communication and management skills.
- Proficient with Microsoft Office and other related software
- Ability to work under high pressure.
- Have experience working in Korea company is convenient.

Quyền lợi

Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Laptop
Chế độ bảo hiểm
Nghỉ phép năm
Du Lịch
Tăng lương
Xe đưa đón
Công tác phí
Phụ cấp
Phụ cấp thâm niên
Đồng phục

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-08-26 09:10:44

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin General Affair Specialist - Mã tin đăng: 1988945. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Quốc lộ 1A, xã Mỹ Yên, huyện Bến Lức, tỉnh Long An , Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính / Thư ký
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 năm
Trình độ yêu cầu
: đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/05/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây