General Manager (Tele Marketing )

CÔNG TY TNHH KHU DU LỊCH VỊNH THIÊN ĐƯỜNG (ALMA)
Mức lương
2,500 - 3,000 usd
Địa điểm làm việc
- Hà Nội: 109 Trần Hưng Đạo, Hoàn Kiếm
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

-Reporting to: Director of Telemarketing & Lead Generation (Expat)
We are seeking an experienced General Manager for a call center to work in a fast-moving, highly acquisitive global group that designs, markets, and sells a new luxury resort applied internationally successful vacation concept in Vietnam.
The individual will have responsibility for the whole Call Center management in a branch that invites customers to attend ALMA sales events held by the Company. They will be accountable for recruiting, leading, and mentoring the call center&039;s human resources and for achieving target call volumes and event bookings.
Size of call center: 150+ employees
Responsibilities:
-To create a process workflow for telemarketing, follow-up, and qualification of leads.
-To assist in creating team compensation structure and performance metrics.
-To develop call scripts for telemarketer&039;s use with lead generation and qualification.
-To interface closely with the sales and marketing department.
-To push forward call center with the scale of 150 staffs including Tele Manager, Tele Leaders, Tele agents, and other supporting positions.
-To manage the call center to achieve the Company&039;s target of attending couples to each of the Company&039;s events held daily.
-To work on increasing the call results to meet the Company&039;s targets as set from time to time.
-To work closely with the Director of Tele and Human Resources to build an exciting culture and motivating environment.
-To develop, coach, and manage Tele managers to deliver the best management to their team members.
-To use data-driven reporting to optimize telesales and telemarketing operations.
-To maintain accurate, detailed, and applicable contact data in the database.

Yêu cầu công việc

- At least eight years of experience in Call center, in which three years at least experience in managing a call-center scale of at least 100 people with proven records.
- Target oriented person
- Performance-oriented and can work under high pressure.
- Experience of working for a Multi-national company is an advantage.
- Ability to motivate and understand human needs
- Fluent in English (both written and spoken).
- Bachelor&039;s Degree or equivalent.

Quyền lợi

- Welfare regime (social insurance, public holidays, New Year) by the provisions of the Labor Law and welfare regime for management.
- Friendly, youthful working environment, modern and complete facilities, teambuilding activities
- Salary: Competitive
- Holidays on weekends, vacation days
- Have a chance to experience the resort system with five stars quality by international standards.

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-05-27 18:32:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin General Manager (Tele Marketing ) - Mã tin đăng: 2732980. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Lim Tower, Tôn Đức Thắng, Ho Chi Minh City, Ho Chi Minh, Vietnam

Thông tin chung

Ngành nghề
Bất động sản, Bảo hiểm, Dịch vụ khách hàng
Cấp bậc
Trưởng/Phó Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
27/06/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây