Giám Sát Chăm Sóc Khách Hàng (Customer Service Supervisor)

JET COMMERCE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
9-11 Tôn Đức Thắng, P. Bến Nghé, Q1, Tphcm
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Manage Customer Service team in E-commerce business and continuously improve the performance of team

- Give constant direction to team members to ensure that all customer inquiries are rightfully attended to on time and in the best way possible to give them satisfaction

- Create better modes of operations to make customer service easier for both team members and customers

- Provide assistance to team members whom are experiencing difficulties in the discharge of their duties by putting them through and giving them personal coaching

- Step in to attend to customers that are proving difficult to team members and resolve their complaints

- Deploy Data analysis base on CRM of E-commerce platform system to catch up and develop sales opportunities timely

- Create and implement work procedures that will enhance the organization and departmental service delivery, operating procedures and standards

- Serve as the middleman between the organization and the customer service team members to ensure smooth communication and settling of grievances that may arise in the course of work.

Yêu cầu công việc

- 3-4 experience years in customer service management, customer retail management and at least 1 year as leader, supervisor role

- Excellent skills for communicating and relating with team members and customers, team members and other internal teams

- Excellent skills for tracking records in team performance and improvement

- Have good temperate to handle disputes and emergencies

- Have good business mindset

- Work closely and understand E-commerce platform (Lazada, Shopee, Tiki, Sendo...)

- Ability to work independently and proactively take on new responsibilities

- Good Microsoft Office skills, particularly Excel

- Good at English

Quyền lợi

- Annual Leave: 12 days/year (Each 2 serviced year increase 1 day)


- Parking support, attendance allowance 


- Participate in Team building, company trip

Cập nhật gần nhất lúc: 2020-06-02 18:00:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Giám Sát Chăm Sóc Khách Hàng (Customer Service Supervisor) - Mã tin đăng: 1351137. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

JET COMMERCE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Bán lẻ / bán sỉ, Hàng tiêu dùng
Cấp bậc
Quản Lý / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
02/07/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây