Giám Sát Chăm Sóc Khách Hàng - Ila Bình Tân

TRUNG TÂM ANH NGỮ ILA
Mức lương
10 - 15 triệu
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh: 4, Giga Mall, 240-242 Phạm Văn Đồng Phường Hiệp Bình Chánh Quận Thủ Đức Thành phố Hồ Chí Minh, Thủ Đức
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

1 . Training and Development
- Conduct Workshop/Training for TA and Operation
- Suggest courses to Academic/HO
- Operation Officer and TA Development
Property management
- Maintain all facilities and equipment in proper conditions: clean, safe and workable;
- Maintain the building (office, classrooms, corridors, lobby, stairs, lifts, WCs, etc) in proper conditions: tidy, clean and safe;
Staff supervising
- Monitor to make sure Operation Officer follow policies, procedures, instructions, internal regulations and standards;
- Check ERP to make sure every process is applied correctly;
- Arrange staff working schedule
- Observe/monitor to make sure Operation Officer’s performance is accurate and professional;
Inventory
- Responsible for appropriate forecast and ordering of books and materials for centre use
Course administration
- Monitor ILA parents to make sure all information correct
- Before a class start: classroom, teacher, TAs, books, CDs, POS, resources;
Class schedule
- Work close with sales and care team to forecast new classes
- Monitor all class to alert CM to avoid delay or cancel
- Work closely with sales and care team to merge or fill classes to burn revenue
Scheduling
- Work with AM to monitor and forecast teachers on time
- Supervise SE to make sure smart and correct scheduling
TA management
Teaching Assistant recruitment
- Induction
- Recruitment process
- Forecast TA
Scheduling
- Arrange right TA for right class
- Supporting Tasks
- Taking class when requested
- Smart Scheduling
- Scheduling (Class/Substitution/Supervision/Level Testing)
- Cover absent TA/absent Level Tester when requested
Remuneration
- Excellent Award
- Loyalty Award
- Leave and Termination
- Contract
- TA Salary/Scale raise
TA Performance management
- Performance Appraisal
- Observation: conduct, corrective action
- TA SS: conduct, follow up improvement action
- Disciplinary Process
Social/Motivation activities

Yêu cầu công việc

Qualifications
University graduated
Prefer 02 years working experience in foreign company and in service product
Ability to work independently and as part of a team
Fluent in both English and Vietnamese
Prefer working experience in an educational organisation
Skills
Team building and Communication skills
Well-organised and detail management
Leadership/ownership
Problem solving skills
Management skills
Training and coaching skills

Quyền lợi

Bonding trips and events
An active, professional, dedicated working environment with experienced managers and friendly colleagues
Discount up to 90% English tuition fees for staff and close relatives
Private insurance will be provided for official staff
14 day-off per year along with other benefits according to the company&039;s regulation.
Chances for promotion and transfer
Competitive salary
Insurances fully provided

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-06-28 16:22:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Giám Sát Chăm Sóc Khách Hàng - Ila Bình Tân - Mã tin đăng: 2835794. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 6 Huế, Hàng Bài, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Đang cập nhật
Cấp bậc
Quản Lý / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
19/07/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây