Giám Sát Giao Nhận

CÔNG TY CỔ PHẦN TM-DV-SX HƯƠNG THỦY
Mức lương
10 - 15 triệu vnđ
Địa điểm làm việc
➢ Đường Nguyễn Hữu Thọ, Khu Phố 1, Nhà Bè, Hồ Chí Minh (Hồ Chí Minh)
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

- Coordinate with sales team, PO Process Amin and Logistics department to build up and amend monthly delivery schedule.
- Check and record full set of delivery documents received from PO Process Admin given on PO Created Report of Admin.
- Computerize and record all data of Orders (DHB) along with delivery documents allocated to deliverymen + truck drivers
- Make and send daily delivery report with full of successful or failed status and reasons.
- Collect the full of appropriate delivery documents from deliverymen after successful delivery and monitor failed delivery documents along with products returned back to Admin and warehouse for Stock-in.
- Listing and handover all appropriate delivery documents to Payment Account as nominated.
- Maintain contact or communication with Admin – Logistics - Deliveryman as necessary to ensure timely products and documents receipt/delivery for payment activities and delivery status updates effectively.
- Summarize, enumerate and accomplish Monthly Logistics Cost Report for all distribution channels.
- Supervise all logistic services and transportation operations of Third-party logistics provider, trucking company, shipping lines, railways and airlines to keep delivery shipment smoothly and timely.
- Computerize, compare and analyze the cost price from shipmode, trucking cost, loading/unloading cost, forwarding cost and other arising expenses to advance the best solutions for saving cost.
- Maintain detailed and accurate records for all activities supervised under this position.
- Any other duties as requested.

Yêu cầu công việc

Yêu cầu công việc

- Must Have completed a minimum of 1 - 3 years in a similar role (distribution or forwarding logistics services, trucking services, finance administration)
- Good spoken and written English skills.
- Good communication and interpersonal skills across all levels of the organization.
- Teamwork skills, flexibility, well-organized.
- Good negotiating and influencing skills
- Detailed understanding of the breadth of company administration work
- Firm understanding of Vietnamese Labor Code and other related laws and regulations
- Good computer skills and typing skills ( including Microsoft Office capability)

Quyền lợi

Quyền lợi được hưởng

Insurance
Travel
Healthcare
Training Scheme
Annual Leave

Cập nhật gần nhất lúc: 2020-05-21 12:30:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Giám Sát Giao Nhận - Mã tin đăng: 1327427. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: 26/9A NGUYỄN VĂN CỪ, AN BÌNH , NINH KIỀU, TPCT

Thông tin chung

Ngành nghề
Giao Nhận Hàng, Xuất Nhập Khẩu
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
21/06/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây