Go Duty Officer - Chuyên Viên Giám Sát Dịch Vụ Mặt Đất

VIETJET AIR
Mức lương
thoả thuận
Địa điểm làm việc
- Kiên Giang: Cảng hàng không Quốc tế Phú Quốc, Phú Quốc
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Responsibilities
- Participate in building up a standardized system to maximize safety measures for VJ’s flight
- Conduct ground operations included: passenger service, baggage, cargo & ramp services at the airports.
- Operation supervision, ensure staff comply with company regulations, procedures, and CAAV’s regulations
- Ensure quality of ground service is met as a requirement, punctual, and efficient for VJ’s flights according to daily flight schedule. - Maintain good relationships with airport authorities to ensure the quality of providing services
Accountabilities:
Passenger services
Monitoring open flights and handling last-minute passengers.
- Ensure company image must be displayed properly according to company regulations (FIDS, queuing poles…)
- Timely update, and distribute new procedures of ticketing, baggage, and add-on services to all handling teams at the airport.
- Responsible for conducting, and supervising providing services that are related to passenger services, and baggage service operations of departure/arrival VJ’s flights.
- Coordinate with the relevant departments to serve VIP/CIP/Skyboss passengers or specific products.
- Handle all incurred issues at the check-in counter, boarding gate
- Monitor the attitude/uniform/grooming/service manners of ground staff at the check-in counter/boarding gate.
Ramp services
- Supervise and ensure staff must comply with safety regulations during operation on-ramp.
- Monitor overall ramp & cargo operations for the station.
- Coordinate with related departments on solving the abnormal issues of cargo & ramp service.
- To ensure ongoing cost-effectiveness of ramp & cargo operation for the respective stations.
- Supervise opening/closing time of check-in counter/boarding gate according to SLA and SOP
Headset communication task
- Connect headset with aircraft, communicate with captain via inter-phone.
- Ensure the report system is always completed for safety/security-related occurrences and issues.
- Observe and notice abnormalities in aircraft and report timely to the captain on duty
- Establish headset communication with the pilot, when the process is done, a goodbye performance shall be performed.
Other tasks
- Responsible for building up a professional working environment, enhancing teamwork & personal responsibilities.
- To decide and find a solution in the event of problems with regard to ramp & cargo operations/discrepancies.
- Participate in a training course if requested
- Maintaining & preserving the company’s equipment.
- Strictly comply & follow up the policies, and procedures of safety & security as well as the passenger.
- Organize to collect customers’ comments about service quality, and cooperate with other concerned units to analyze this information.
- Execute other tasks as assigned by the upper-level manager
- Comply with the policies, and regulations of the company.
- Maintain a good relationship with a colleague
- Strictly comply with passenger information protection

Yêu cầu công việc

- Male: 1m68 or above/Female, 1m60 or above good looking appearance; priority for male
- Graduate from College or above; priority for a candidate has aviation experience and ramp services.
- English: TOEIC 500 (or equivalent certificate) or college graduation/graduated from English major; Priority for a candidate can speak other languages (Japanese, Korean, Chinese…)
Extensive knowledge of Microsoft office, e.g., Excel, and PowerPoint.
- Willing to work by shift
- Good health, be able to work under pressure.
- Careful, honest, responsible, and teamwork.
- Gracious attitude when communicating with customers as well as colleagues. Issues-solving skills.
- Good communication, speaking fluently

Quyền lợi

- Cơ hội được làm việc trong môi trường quốc tế năng động và chuyên nghiệp
- Bảo hiểm và ngày nghỉ phép năm theo quy định
- Miễn phí 20 vé bay hằng năm dành cho nhân viên và gia đình
- Xét thưởng công việc 6 tháng/lần

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-12-16 05:42:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Go Duty Officer - Chuyên Viên Giám Sát Dịch Vụ Mặt Đất - Mã tin đăng: 3097856. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Hà Nội Tp Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Hàng không, Dịch vụ khách hàng, Quản lý điều hành
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
10
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
14/01/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây