Guest Assistant / Nhân Viên Lễ Tân

ZANNIER HOTELS - BÃI SAN HÔ
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Sông Cầu, Phú Yên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

* GUEST SERVICE:
- Own and immediately resolve guest problems.
- Pack/unpack guest luggage.
- Move, lift, carry, push, and place objects as requested by Supervisors.
- Welcome and acknowledge all guests according to company standard; anticipate and address guests’ service needs, assist individual with disabilities; thank guests with genuine appreciation.
- Greet and farewell, check- in & check- out, respond to guests’ requests and settles accounts while providing a professional, sincere, warm, personalized and friendly service.
- Provide a complete and thorough orientation of the villa for the guest.
- Meet guest twice a day, preferred breakfast and dinner time ensuring they are having a relaxing and memorable stay; coordinate with related departments for any defects/issues/problems and follow up.
- Run daily reports (guest arrivals, departures, transportation request, etc.), identify any special requests, and check reports for accuracy.
- Handover and receive cash float handover.
- Coordinate with F&B for VIP amenities delivery and setup.
- Ensure all stationery are tidy and organized and order when needed. Relations
- Count cash float at the beginning and end of shift.
- Inspect villa for VIPs prior to guest arrival.
- Check guest satisfaction and follow up on daily basis.
- Coordinate with Housekeeping to track readiness of villas for check- in.
- Comply with quality assurance expectations and standards (LQA).
- Answer, record, and process all guest calls, messages, requests, questions, or concerns.
- Arrange VIP greeting and escorting service from/ to airport.
- Stand, sit, or walk for an extended period of time.
- Maintain the cleanliness and neatness of the front desk, lobby area, library, payment room.
- Promote resort facilities and in- house services to drive sales.
- In charge as Night Auditor often.
- Maintain an accurate villa status, organized guest folios and files.
- Estahlish relationship with Long Stay/ VIPs.
- Ensure long- staying/ special- attention/ occasion- celebrating guests are taken care of exclusively, paying particular attention to their needs and requests.
- Balance and drop cash/ receipts according to Finance specifications.
- Check and obtain guests daily itinerary, preferences, likes/dislikes.
- Provide guests/visitors with directions and information regarding property amenities, services, and hours of operation, and local areas of interest and activities.
- Cashiering & Administration
- Speak with others using clear and professional language; answer telephones using appropriate etiquette.
- Personally deliver arriving/ departing guest’s amenity/ gift.
- Develop and maintain positive working relationships with others
- Able to handle payment with different methods; i.e cash, credit card, city ledger.
- Ensure all repeat guests are met and greeted daily and profiles are updated.
- Ensure that all requests from Guests are made possible and are followed up on.
- Complete designated cashier and closing reports in the PMS system.

Yêu cầu công việc

- Good health, agile, friendly and honest
- Knowing more foreign languages ​​is an advantage
- Good looks
- Preference will be given to candidates with experience in hotels and restaurants.
- Going to work
- Good English communication
- Have relevant professional certificate

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-14 14:50:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Assistant / Nhân Viên Lễ Tân - Mã tin đăng: 4415520. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ZANNIER HOTELS - BÃI SAN HÔ

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Trung cấp
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
08/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây