Guest Experience Officer ( Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng)

MERCURE DANANG FRENCH VILLAGE BANA HILLS
Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
➢ Huyện Hoà Vang - Đà Nẵng ( Đà Nẵng)
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Maintains comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to read fax, e-mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems.
Manager if he/she unable to assist.
Provide feedback from Guests to Guest Experience Manager & Front Office Manager for action.
Welcome guest at Cable Car station and assist guest to check in.
Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service (assist for transportation, check for feedback, greet VIP guests at cable car on departure).
Takes personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state al all times.
Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs such as; Frequent Flyers Programs, and also Accor Loyalty programs.
Assist GSA to introduce information to guest (hotel information, cable car service….) at busy time.
Performs check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation for VIP Guests.
Plan and co-ordinate the provision of friendly, efficient services to VIP guests when they come to Hotel (Station 5 and Hotel de Paris)
Attends to guest’s complaints, inquiries and requests, referees problems to supervisor/Duty.
Greets all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity.
Escort Gold, Platinum and VVIP from BNC (if requested) from Station 5 to hotel for a full welcome impression to guests.

Yêu cầu công việc

1 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực liên quan
1 years related experience or an equivalent combination of education and experience.

Quyền lợi

Quyền lợi được hưởng

Competitive salary offerred / Mức lương cạnh tranh.
- Free shuttle from Da Nang city / Xe đưa đón từ trung tâm TP Đà Nẵng.
- Opportunity to access variety of training programs conducted by the Hotel & Group / Cơ hội tiếp cận đa dạng các chương trình đào tạo do Khách sạn & Tập đoàn tiến hành.
- Professional working environment / Môi trường làm việc chuyên nghiệp.

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-09-28 07:32:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Experience Officer ( Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng) - Mã tin đăng: 2993359. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: An Son hamlet, Hoa Ninh commune, Hoa Vang district, Da Nang city

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư Vấn Bán Hàng, Chăm Sóc Khách Hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
23/10/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây