Guest Relation Officer

Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
➢ Quận Sơn Trà - Đà Nẵng ( Đà Nẵng)
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Địa điểm làm việc


Quận Sơn Trà - Đà Nẵng (Việc làm tại Đà Nẵng)

Yêu cầu công việc

Ngành nghề

Chăm Sóc Khách Hàng , Lễ Tân (Receptionist)

Quyền lợi

Mô tả công việc

- To meet and welcome regular guests and VIPs at their arrival. To check lists of VIPs, regular guests and all individuals coming within the day to plan for welcoming.
- To ensure all complaints of guests during their stay are solved at the best and earliest.
- To be willing to help guests.
- To ensure all guests in the hotel, especially regular guests, receive all premium service and enjoy their satisfactory stay in the hotel.
- To ensure all guests are served immediately and politely.
- Support FOM, Duty Manager in instructing and supervising the FO operations.
- To treat guests as a host, including guests needing special attention, family, women and the disabled.
- To collate with confirmation to ensure all guest requirements are met.
- To prepare fruit baskets and other utilities in rooms upon special requests of guests.
- To provide guests with any information related to meetings, ticket service, general information of flights, buses, ferries and trains, special events in the city and activities of the hotel at the time. To show your regards to guests anywhere, anytime.
- Report all issues related to customer service in the book handed to manager.
- To guide guests to their room after checking in, introduce the conveniences of the hotel and other special service on the way to their rooms.
- To save and regularly update profile information of guests, birthdays and anniversaries of guests.
- Ensure good customer service delivered to every individual at Lobby. Working mainly at Privilege Lounge for VIP/ ADV Member to do welcome, check - in, customer service, handling complaint
- Receive compliments with courtesy and keep track of complaints.
- Guest relation department must ensure to have good relationships and coordination with other departments in serving guests.
- To check all rooms arranged for VIPs and regular guests within the day when required.
- To check with Front Office Supervisor about room status within the day, quickly meet guests’ requirements.
- Welcome, greet, offer service, give send-off, room-check and ensure everything as prescribed.

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-11-02 01:22:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Relation Officer - Mã tin đăng: 3041307. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Chăm Sóc Khách Hàng, Lễ Tân (Receptionist)
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
23/11/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây