Guest Relation Officer/ Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng

MONARQUE HOTEL
Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
➢ Quận Sơn Trà - Đà Nẵng ( Đà Nẵng)
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- To acquire, through training provided, a complete knowledge of all policies and policies as set down by the hotel that relate specifically to the Guest Relations.
- To maintain and be aware of the importance of guest recognition
- To ensure you have a complete and thorough knowledge of the outlets of the hotel, their operating hours and the scope of services that they provide.
- To ensure that you are completely aware of the complete range of services and facilities that the hotel provides to its guests and visitors.
- To ensure that all guest enquiries and requests are attended to in a helpful, professional yet warm and friendly manner.
- Responsible for ensuring that clear and constant communication lines are kept with all staff, other area and Departments.
- To ensure on a daily basis that you are fully aware of all arrivals to the Hotel, and in particular, VIP’s and return guests, and that you are aware of any special requests so that they may be acted accordingly.
- To ensure at all times that personal presentation is immaculate and your uniform or work clothes are in line with relevant Guest Relations and Hotel uniform and clothing codes.

Yêu cầu công việc

- Working experience in hospitality

- Adequate knowledge of personalized services principles and processes

- Experience with needs assessment techniques, quality standards and satisfaction evaluation techniques

- Familiarity with industry’s latest trends

- Hands on experience with guest relationship management software

- Proficiency in English, multilingualism will be considered an asset

- Guest service orientation and drive

- Excellent problem resolution skills along with outstanding communication and active listening skills - Ability to work flexible hours

- Highly responsible and reliable with a professional presentation

- BS degree in hospitality management, business administration or related field

Quyền lợi

Quyền lợi được hưởng

- Insurance according to policy
- Duty Meal, Uniform
- 12-day annual leave
- Employee activities for happy workplace
- Candidates will be provided with job details during interview
- Friendly working environment
- Team building, family day
- Competitive salary and bonus

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-09-29 05:22:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Relation Officer/ Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng - Mã tin đăng: 2995014. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

MONARQUE HOTEL

Quy mô:
Trụ sở: 238 Võ Nguyên Giáp, Q. Sơn Trà, Đà Nẵng

Thông tin chung

Ngành nghề
Chăm Sóc Khách Hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/10/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây