Guest Relation Team Leader

CÔNG TY TNHH BIỂN NGỌC HỒ TRÀM
Mức lương
cạnh tranh month
Địa điểm làm việc
Bà Rịa - Vũng Tàu , Huyện Xuyên Mộc
Kinh nghiệm yêu cầu
1-2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


* Job Description:
- Guest Relations team leader responsibilities include greeting owner off all Villas owners as they arrive, coordinating their check-ins to assigned rooms and informing them about the hotel’s facilities.
- You will also make sure our front-desk staff, including Receptionists and Concierges, offer stellar customer service and provide memorable hospitality experiences for our guests.
+ Provide upscale guest service experiences for clients throughout their stay
+ Ensure clients are properly greeted upon their arrival
+ Monitor daily bookings and ensure assigned rooms are prepared prior to check-in
+ Coordinate luggage collection and storage
+ Oversee check-in and check-out procedures, including reservations and financial transactions
+ Promptly address guests’ requests, like in-room dining
+ Actively listen to and resolve complaints
+ Ensure special guests, like disabled people, elderly, children and VIPs, receive personalized services
+ Coordinate and manage communication between guests and staff and follow up to ensure we resolve customer concerns
+ Inform clients of our hotel services, including breakfast and dining options
+ Promote all hotel amenities, conveniences and programs offered
+ Manage guest relations team (including Receptionists and Concierges) to ensure we comply with all standards and operating procedures
+ Liaise with Housekeepers and Wait Staff to provide an overall comfortable guest experience
+ Examine daily duties, assign tasks and check on progress
+ Analyze customer feedback from hotel guestbook and online reviews and suggest ways to improve ratings
+ Recommend local tourist spots, including places to dine, shop and sight-see
+ Establish friendly relationships with regular hotel clients


Yêu cầu công việc


* Skills & Experience:
- Proven work experience as a Guest Relations Manager, Hotel Manager or similar role
- Understanding of all hotel management best practices and relevant laws
- Proficiency in English; knowledge of other languages is a plus
- Customer service drive with outstanding communication and active listening skills
- Excellent problem-solving and multitasking skills
- Leadership skills along with the ability to motivate a team into high performance
- Ability to work flexible hours
- Strong sense of responsibility and a professional presentation


Cập nhật gần nhất lúc: 2020-04-27 11:40:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Relation Team Leader - Mã tin đăng: 1269254. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 65A Xuân Thủy, Phường Thảo Điền, Quận 2

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Khách sạn
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
1-2 năm
Trình độ yêu cầu
cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
27/05/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây