Guest Service Agent Receptionist Nhân Viên Lễ Tân

RADISSON HOTEL ĐÀ NẴNG
Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
➢ Quận Sơn Trà - Đà Nẵng (Đà Nẵng)
Kinh nghiệm yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

NHIỆM VỤ VÀ TRÁCH NHIỆM/DUTIES AND RESPONSIBILITIES
Responsible for all activities relevant to the Front Desk such as the reception, check in - out, rooming of all Hotel guests, foreign exchange and assisting them with inquiries.
PHẠM VI CÔNG VIỆC/SCOPE OF WORKS
- Greet all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity. -
- Maintain cashier float and ensures accurate daily report of all money received. - Cash hotel guest’s personal and travelers checks and assists with currency exchange. - Keep abreast of all modifications to accounting policies and procedures. - Responsible and attends to guest’s request of using the service of safety box at all times- Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs such as: Seasonal Packages, Radisson Rewards programs. - Attend to guest’s complaints, inquyries and requests, referees’ problems to supervisor- Guest Service Manager if he- she unable to assist.
- Perform the audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion. - When on night shift, checks night report, prepare the morning report and prepare all necessary forms for the guest arrival. - Maintain comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to read telex, e-mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems. - Maintains exemplary deportment standards of behavior and appearance and attitude as expected in a Radisson Brand property- Take personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state all times. - Endeavor to maintain the high standards of the hotel with particular regard to the importance of Radisson Rewards member and other VIP’s and with reference to hotel and to be a health or safety hazard.
- Register and rooms all arrivals according to established procedures
- Familiar with other Radisson Hotels so that guest indicating any next destination on the registration card can be “sold” an onward booking to another Radisson Hotels- Do everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service.
- Perform check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation.

Yêu cầu công việc

01-year experiences in hotel or related discipline, or an equivalent combination of education and experience.
Minimum 1 year experience as GSA/Receptionist
High School or Vocational Certification in Hotel Management, Business Administration or related field.

Quyền lợi

Quyền lợi được hưởng

- Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for career development

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-07-05 07:42:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Service Agent Receptionist Nhân Viên Lễ Tân - Mã tin đăng: 2849698. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

RADISSON HOTEL ĐÀ NẴNG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Lễ Tân (Receptionist)
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/07/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây