Guest Service Agent/Nhân Viên Lễ Tân

Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
➢ Huyện Hoà Vang - Đà Nẵng ( Đà Nẵng)
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Địa điểm làm việc


Huyện Hoà Vang - Đà Nẵng (Việc làm tại Đà Nẵng)

Yêu cầu công việc

Ngành nghề

Chăm Sóc Khách Hàng , Lễ Tân (Receptionist)

Quyền lợi

Mô tả công việc

Endeavors to maintain the high standards of the hotel with particular regard to the importance of A/Club member and other VIP’s and with reference to hotel and to be a health or safety hazard.
Maintains intimate knowledge of departmental standards and procedures.
Cashes hotel guest’s personal and travelers checks and assists with currency exchange.
Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service.
Perform any other task assigned based on Hotel needs or requirements...
Conversant with emergency evacuation and fire procedures for relevant department.
Is familiar with other Accor hotels so that guest indicating any next destination on the registration card can be “sold” an onward booking to another Accor hotel
Keeps abreast of all modifications to accounting policies and procedures.
Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received.
Attends to guest’s complaints, inquiries and requests, referees problems to supervisor/Duty Manager if he/she unable to assist
Maintains comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to read fax, e-mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems.
Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs such as; Seasonal Packages, Frequent Flyers Programs, and also Accor Loyalty programs.
Performs check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation
Greets all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity.
Takes personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state al all times
Registers and rooms all arrivals according to established procedures.
When on night shift, checks night report, prepare the morning report and prepare all necessary forms for the guest arrival
Maintains exemplary department standards of behavior and appearance and attitude as expected in a Novotel
Performs the audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion.
Responsible and attends to guest’s request of using the service of safety box at all times.

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-11-09 12:22:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Service Agent/Nhân Viên Lễ Tân - Mã tin đăng: 3049224. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Chăm Sóc Khách Hàng, Lễ Tân (Receptionist)
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/11/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây