Hanoi Customer Care Executive (Operations Supporting)

TRAILS OF INDOCHINA LIMITED (TOI)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


WORK LOCATION: 111 - A8 - Dam Trau Area, Bach Dang Ward, Hai Ba Trung District, Hanoi, Vietnam
DIRECTLY REPORTING TO:Hanoi Office Manager
PURPOSE AND SCOPE OF ROLE
•The purpose of the Customer Care Representative role is to manage customer expectations and to ensure that all problems / questions of the clients are quickly and proactively resolved.
RESPONSIBILITIES & TASKS
Customer Care
•Frequently interact with guides and clients using the services in Hanoi, especially VIP clients to ensure they are enjoying the best services possible and update all relevant information
•Preempt difficult clients, quickly identify customer problems, resolve them within the authority or, for complex problems, direct to appropriate teams or authorized persons.
•Work closely with Operations and Sales and assist them by explaining clients’ situations or advising solutions
•Following up all issues to make sure all problems are resolved
•Proactively updates Sales/ Reservations/ Operations of repeated issues and suggest solutions
•Greet groups over 10pax and assist in special circumstances, including emergencies by visiting airport or hospital any time, hospitality desk, check-in, check out, …
•Issue incident reports to assist with insurance claims
•Assist clients and Hanoi offices in emergencies situation (typhoon, forced cancellations…)
Operations Supporting
•Book and confirm all the special activities in the North of Vietnam
•Follow up changing, cancellation
•Solve any problems concerning to special activities if it happen
•Prepare all the documents like itinerary, sign boat, welcome pack, Uniform and all notes concerning to Itinerary.
•Other tasks assigned by Hanoi Office Managers

Yêu cầu công việc


QUALIFICATIONS AND KNOWLEDGE
•Tertiary studies in Tourism, Hospitality, Economics or Business
•Foreign cultures understanding
•Large relationship with local suppliers
•In-depth knowledge of the tourism industry in Vietnam
•Strong knowledge of the markets of TOI including US, AUS, European and Spanish speaking market.
EXPERIENCE
•Minimum 2 years in Travel, Hospitality or 1 years in Customer Care Services
SKILLS
•Excellent written and spoken English
•Thorough understanding of MS Office (Excel, Word, PowerPoint etc.)
•Experience in effectively working at all levels within an organization, including delivering presentations
•Detail oriented/Careful
•High proficiency in interpersonal skill
•Problem solving
•Willing to travel as well as sit back in office for admin work
SPECIAL REQUIREMENTS (if any)
•Flexibility to work overtime
•Ability to work under pressure
•Travel as required

Quyền lợi





Attractive salary and bonus





Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws





Good chance to study and develop career path stably


Cập nhật gần nhất lúc: 2019-10-25 05:30:01

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Hanoi Customer Care Executive (Operations Supporting) - Mã tin đăng: 923205. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 25 - 50
Trụ sở: 2/27 Quach Van Tuan, Ward 12, Tan Binh District, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Hàng không/Du lịch, Nhà hàng/Khách sạn
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
27/10/2019
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây