[Hanoi Office] - Chuyên Viên Mua Hàng (Thực Phẩm Khô - Grocery)

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM - CHI NHÁNH LONG BIÊN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Ensure that the Pricing Strategy is fully in place and understood by Suppliers
- Manage the performance of a defined category assortment plan effectively in terms of pricing, promotion, products assortment, quality of products, planning and allocation
- Provide all necessary information and documentation is passed to supporting staff, ensuring all necessary paperwork is completed in a timely and professional/proper manner
- Maintain effective internal communications channel particularly with other Merchandise team, operations, sales & marketing, logistic and other functions within the organization
- Ensure clear communication and understanding to Operations of any action taken that impact on the Customer or Stores
- Achievement of Commercial Key Performance Indicator
- Develop a range of assortment that delivers Competitive Advantage in the Vietnamese Market. Enhance innovative ideas, new product development, new proposal to support business development
- Work out sales and promotion plan, event plan
- Proactively evaluate and act on results of promotional activity to draw out any key learning points
- Work with Marketing team to propose the regular promotion/event plan of Groups to ensure that the range fully reflects the Core Target Group needs in terms of the complete offer
- Identify with Supply Chain the most effective/cost efficient means of delivering product to the store. Follow the designated Import process
- Full responsibility in the development and implementation of Private Brand Strategy within the Category
- Design and implement with Merchandising Planograms delivering right space allocation and achieve the best productivity of each gondola
- Be responsible for Target Sales, Margin, Rebates, Manage Purchase-Sales-Invetnory inside Division/Department
- Prepare and work on layout, fixtures for new store opening/store renovation when needed
- Supplier management, negotiation of trading terms, rebates etc
- Re-assess sku/item performance on a regular basis to identify and deal with any old stock
- Research, analyze and evaluate the market/competitors to identify customer’s needs and product/range opportunities

Yêu cầu công việc

- University degree, preferably in Economics, Business Management or related subjects
- Abilities to use computer, office programs and database
- Self-disciplined with ability to work independently and under pressure
- 04 year experience in retail with the same scope (merchandising/buying)
- Good communication and negotiation skills
- Show the passion of the merchandise career
- Fluency in Vietnamese and English languages (both written and oral)
- Customer-focused
- Strong analytical ability and good in data/ figures

Quyền lợi

13th Salary & KPI Bonus

Bao Viet Tokyo insurance

Oversea training

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-06-15 20:57:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [Hanoi Office] - Chuyên Viên Mua Hàng (Thực Phẩm Khô - Grocery) - Mã tin đăng: 573444. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: 27 Cổ Linh, P. Long Biên, Q. Long Biên, TP. Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Bán lẻ/Bán sỉ, Thực phẩm & Đồ uống, Thời trang
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
19/07/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây