COMPANY INTRODUCTION
GIỚI THIỆU CHUNGPricewaterhouseCoopers (PwC) là một trong bốn công ty kiểm toán hàng đầu thế giới hiện nay và được xếp hạng là công ty kế toán uy tín nhất trên thế giới trong 07 năm liên tiếp, cũng như công ty điểm đến làm việc hàng đầu tại Bắc Mỹ trong 03 năm liền. Đến nay, mạng lưới các công ty PwC đã trải rộng trên 157 quốc gia với hơn 295.000 nhân viên trên toàn thế giới.
Tại Việt Nam, PwC đã có mặt từ năm 1994 với hai văn phòng tại Hà Nội và thành phố Hồ Chí Minh. Đội ngũ nhân sự của PwC Việt Nam gồm hơn 1.000 người Việt Nam và nước ngoài với năng lực và kiến thức chuyên sâu về các lĩnh vực đa dạng, luôn sẵn sàng giải quyết các vấn đề mà khách hàng quan tâm.
Practice Support Staff Full- time
Tính chất công việc
Toàn thời gian
JOB DESCRIPTION
Job purposes:
Provide proactive and professional administrative support and assistance to Partners/Directors/Managers and Practice Staff to ensure a smooth workflow and to meet the Goals of Work Quality, Timeliness, Team Collaboration and Go Digital.
Key Responsibilities:
Process billings and follow up on payment; and
Granting access rights on G- drive for engagement teams;
Supporting Partners/Directors and audit teams to book air ticket/accommodation for business trip;
Checking Non audit services & unpaid bill per team&039;s request;
Other tasks related to secretarial work.
All secretarial works relating to typing, correction, formatting, finalizing and printing Financial Statement Reports, Management Letters, Engagement Letters, Proposals, etc.;
Planning procedures for new & existing clients: research client info for Managers relating to the current & new clients if required by TM;
Supporting for Assurance&039;s proposals, bidding procedures based on TMs&039; portfolio;
Providing administrative support to audit teams in organizing internal audit meetings. Tasks include preparing the agenda, prepare meeting materials, scheduling the meeting, sending invitations, attending the meeting and taking minutes;
Preparing and sending out confirmation letters, checking tracking code with Receptionist and doing the confirmation verification process as per TM&039;s request;
Printing, copying and scanning, sending out correspondences, greetings cards, notebooks,Tet gifts…;
REQUIREMENTS
Ensure the office procedures are always followed.
Careful, proactive, hard working, able to adapt to pressure situations;
Good command of English;
Maintain a high level of confidentiality of all matters pertaining to clients information;
Able to get along with others/work in a team;
Able to deal with different persons in daily work;
Good computer skills;
Good communication skills;
Ensure the standard formats of PwC are always applied; and
Able to adjust to different work environments and methods;
BENEFITS
15 Annual Leave
13th month salary + Performance Bonus
SHUI contribution upon 100% gross salary
Training, Outing Trip, Year End Party, Family Day, etc.
HOW TO APPLY
Deadline: 23:59 6/10/2024
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Submit your application via the APPLY NOW button below.
APPLY NOW
8 applicants