HCM - Customer Service Executive (Solution Team)

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL
Mức lương
7 - 10 triệu
Địa điểm làm việc
Tp.hcm
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Solutions / Email:
- Own customer satisfaction monitoring initiatives, through CSAT and NPS programs, and follow-up on replies to gather and consolidate further insights.
- Ensure all incoming email requests from customers are acknowledged, owned, handled within agreed time, and handled professionally leaving a high customer experience.
- Own all communications between the company and customers via email channels, whether as addressed to customer service or replies to newsletters and transactional emails.
- Coordinate with Operations, Buying, Logistics, E-commerce, Marketing and Finance teams to investigate and solve customer issues and requests timely and with the highest service levels, escalating any issues appropriately and correctly.
- Have a full understanding of Operations, Buying, Logistics, E-commerce, Marketing and Finance processes, together with customer service policies, to autonomously support customers in any given situation with the highest quality and time service levels.
- Own all requests, issues and feedback improvements communicated directly by customers, or transferred by after sales and live chat teams.
- Identify potential customers from email communications, actively interact, and transfer sales opportunities to the tele sales team.
- Centralize customer feedback, coordinate with internal teams to provide an action plan in improving services & policies, and manage project plans until full completion.

Yêu cầu công việc

- Proficient in Word, Excel, Outlook, Internet and Power Point.
- Well communication skill.
- Problem solving and analysis skills.
- Experience from 1-2 years.
- Withstand pressure.
- Ability to adapt: Eager to learn
- Friendly, enthusiastic, capable.
- Graduated College.

Quyền lợi

- Rewards for Bao Viet&039;s Health Insurance Package
- 13th month salary bonus
- Bonus on the year-end profit of the company for the performance-based team
- Enjoy insurance policies (social insurance, health insurance).
- Enjoy yourself when you get married, have children, birthdays, and Vietnamese women&039;s day
- Enjoy a full holiday regime according to state regulations

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-01-13 07:32:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HCM - Customer Service Executive (Solution Team) - Mã tin đăng: 2354963. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL

Quy mô: Trên 300 người
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng, Lao động phổ thông, Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
trung cấp
Số lượng cần tuyển
2
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
12/02/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây