[HCM & Hưng Yên] Talent Acquisition Coordinator

CÔNG TY CỔ PHẦN MONDELEZ KINH ĐÔ VIỆT NAM
Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
➢ 8th Floor, Empress Tower, 138 Hai Ba Trung, Da Kao Ward, District 1, HCMC (Hồ Chí Minh)
Kinh nghiệm yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Purpose of the role:
The Talent Acquisition Co-ordinator will be responsible for working within the Recruiting Coordination team to understand recruitment strategy and coordination needs as well as to deliver all onboarding activities for MDLZ recruits internal and external regardless of grade The objectives and guiding principles include: Focus on excellent customer service while providing a great place to work through an outcome based, knowledgeable and engaged HR services organisation Integrate our global scale with simplified and standardised processes and technologies Promote common ways of working with the positive end user experience in mind Build a continuous improvement culture Provide a talent pool for HR Implement non-negotiable control and compliance standards.
Main responsibilities:
Starts new hire personnel e-file Provides instructions for reimbursement at the time of interview, reviews receipts and claim form before submitting for payment, and communicates claim status as applicable
Notifies TA Manager and/or Recruiter about receipt of signed contract and files documents per record retention policy
Processes relocation documentation for new hires
Coordinates and schedules logistics for onsite interviews to include job descriptions, interview guides, CVs, rooms bookings, feedback, timetables and any travel requirements
Provides offer documentation to new hire and triggers background checks, if applicable
Supports any external recruitment events and activities as appropriate
Processes salary proposal for internal movements and complete offer documentation
Responsible for data completeness of new hire records in Workday to prevent downstream data issues
Contacts manager with onboarding instructions, and monitors for background check completion

Yêu cầu công việc

Requirements:
Educated to A-Level standard or equivalent is desirable
Skills & Experience:
At least 1 year work experience in administrative/coordination within HR or a customer service environment
Process improvement skills
Experience of working in a virtual environment
Strong prioritisation skills
Experience of process management
Experience of using a process supporting system (Applicant Tracking System, Case Management Tool, etc)
Excellent stakeholder management skills
Good communication skills both Vietnamese and English
Experience in a Recruitment coordination and logistics role
Excellent attention to detail
Ability to handle complex tasks and logistical challenges
Workday experience is a plus
Strong customer service focus

Quyền lợi

Quyền lợi được hưởng

15 days of paid leave
13-month salary, Performance Incentives
Premium Healthcare Insurance

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-05-31 09:12:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HCM & Hưng Yên] Talent Acquisition Coordinator - Mã tin đăng: 2741921. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 138 - 142 Hai Ba Trung Street, Da Kao Ward, District 1, HCMC

Thông tin chung

Ngành nghề
Quản Trị Nhân Sự (HR)
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
23/06/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây