[HCM] Sweet Dates Prints Tuyển Dụng Nhân viên Chăm Sóc Khách Hàng Full-time

SWEET DATES PRINTS
Mức lương
7 - 10 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh: Bình Thạnh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Sweet Dates Prints is a professional wedding stationery design boutique focusing on overseas markets. We are looking for a qualified candidate for the Account Executive position, tending the needs and requirements of foreign clients.

Entry-level position. Proficiency in English is required

  • -Receive and handle customers' enquiries in a timely, polite manner following company's guidelines and policies. Resolve complains and disputes when they arise. Provide and maintain good customer service with clients.
  • -Monitor orders from beginning to end. Ensure that deadlines and quality are met with customers' expectations. Work closely with the design and production teams
  • -Continuously improve customer experiences and processes, bridging customers' needs and company's service capabilities.
  • -Identify sales opportunities and optimize operations through active and attentive communication and observations
  • -Manage customer database and company's sale channels
  • -Ad-hoc tasks

Yêu cầu công việc

  • College or University Graduate
  • Proficient in English, preferably IELTS 5.5-6.0
  • Good with Microsoft Excel, Microsoft Word, Gmail and its applications.
  • Detail oriented, organized, and honest individual with an open mindset to learn and take initiatives
  • Good communication & interpersonal skills
  • Customer-centric mindset

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-07-01 00:02:05

Xem thêm

Quyền lợi chi tiết

  • -13th month salary & performance-based bonus
  • -Office house: 8am-5pm Mon-Fri
  • -Annual leaves: 12 days of annual leaves besides public holidays
  • -Training and Promotion Opportunity
  • -Quiet and cozy boutique office. Friendly and open working atmosphere with some certain level of flexibility
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HCM] Sweet Dates Prints Tuyển Dụng Nhân viên Chăm Sóc Khách Hàng Full-time - Mã tin đăng: 2049544. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Dưới 10 nhân sự
Trụ sở: 04 Giải Phóng, Tân Bình, Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/06/2021

Liên hệ người đăng tuyển

HUONG UONG

Nhân viên

077322***
Bấm để hiện số
Sao chép

--- Hoặc hỏi người đăng qua chat ---

    Mẫu CV đẹp

    Việc làm đề xuất liên quan

    Việc làm đã xem gần đây