HEAD OF CUSTOMER SUCCESS

CÔNG TY CỔ PHẦN JAMJA
Mức lương
from 1000 usd
Địa điểm làm việc
Hà Nội: Jamja Corp., 5, Tòa Nhà Vườn Xuân, 71 Nguyễn Chí Thanh, Đống Đa
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


    A Customer Success Head is responsible for developing customer relationships that promote retention and loyalty.
    The core function of the job: plan, coordinate and control the activities of the customer service team, merchant operation team and campaign management team to maintain and enhance customer relationships and meet organizational and operational objectives;
    Key Responsibilities :
    - Relentlessly develop and improve policies, procedures and service standards for customer service (to user issues), merchant operation (to partner issues) and internal cooperation activities
    - Daily overview all the team's metrics and take action quickly
    - Seamlessly align with the internal team such as Partnership, Business Development, Marketing, Product team and so forth
    - Fast improve people's skill and process to adapt to this high-growth stage of the company
    - Plan, prioritize and delegate work tasks to ensure the proper functioning of the department
    - Directly report to the CEO.

Yêu cầu công việc

    1. Need-to-have Knowledge & Skills:
    - Excited to deliver the best service standard ever for the company working for
    - Familiar with customer service management system such as Salesforce, Zendesk, CRM and field's terms as NPS (Net promoter score), SLA…
    - People-oriented mindset
    - At least 5-year working experience in the field and 3-year experience in mid-sized team management
    - At least 2-year experience in E-commerce or consumer tech startup
    - Superb time management, judgment, communication, decision-making and problem-solving skills.
    - High energy, hunger, honesty, humble and hard working
    - Bachelor’s degree or above
    2. Need-to-have personal characteristics:
    - Fit with our 7H Characteristic: High Energy, High Discipline, High Courage, Honesty, Hunger, Humility, Humanity
    - Agree with us those catch-phrases as the working directions:
    Hết việc không hết giờ
    Nhất thực thi. Nhì ý tưởng
    Kịp thời hơn 10 chất lượng
    Nghĩ ngược lại, làm khác đi
    No.1 or No.Thing
    No Explain. No Complain
    Trễ Deadline là doesn't fine
    Trial and Error. Quickly
    You can’t fix what you can’t measure
    Whatever you are thinking, think bigger
    Quan sát - Định hướng - Quyết định - Hành động

Quyền lợi

    1. Salary and bonuses
    - Salary: 1000 - 2000 USD
    - Salary review on half-year basis, self-propose salary raise
    - Extra bonus when reaching and exceeding the target
    2. Healthcare & life care
    - Social insurance, health insurance, unemployment insurance
    - Annual health check
    - Subsidy for oral care & treatment
    - Happy birthday, annual company trip, team building activities, year-end party, etc.
    - Subsidy for gym/fitness membership, movie ticket, books, etc.
    3. Other benefits
    - Free food (snack) & drink at pantry area
    - Small weekly party every Friday (T.G.I.F), monthly celebration on the first Wednesday of the month (Superday)
    - Free use of various books on the company’s bookshelves
    4. “Start-up” culture
    - Flexible working time: 7.5 offsite days (working out of office) per month & late show-up
    - Creative, professional, proactive, and flexible environment.
    - OKR management (Objective and Key Results)
    5. Learning & Developing opportunities
    - Sponsors for short courses & certificates to improve professional skills
    - JAMJA Schools (sharing workshops by JAMJA members & inspiring figures) twice per month

Cập nhật gần nhất lúc: 2019-11-09 03:30:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HEAD OF CUSTOMER SUCCESS - Mã tin đăng: 580157. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: Tầng 3, tòa nhà 101 Láng Hạ, Đống Đa, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
CUSTOMER SUCCESS
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
09/12/2019
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây