Head of Marketing (Fashion Retail)

CÔNG TY TNHH THỜI TRANG VÀ MỸ PHẨM ÂU CHÂU
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

General Management, Strategic Planning and Cost Management:

Constantly find new ways/channels to promote/market and effectively reach out the target market
Working closely with other members of the board on company plans.
Provide constant leadership in managing internal and external marketing team and projects day- to- day under the supervision and direction of line manager
Provide reports as assigned by line manager/brand
Manage the cost within the budget approved by line managers, cost- efficiency is reinforced at all times but without sacrificing quality of output
Overhauling the marketing department organisational structure
Partnering with Group Brand Manager/Brand Manager
Strategic marketing planning & presentation, and implementation of all marketing activities
In- depth familiarization of brand guidelines and company policies
Assessing new marketing opportunities for generating business.

Brand Activation

Ensure team members understand and align on the strategy and key objectives
Work closely with Marketing team and related departments to develop an effective trade promotion strategy and its activities based on market situation
Monitor the effectiveness of each trade investment and ensure maximum returns
Create and execute with staffs all programs to achieve channel KPIs (sales volume, market share, OD share, market coverage)
Review market developments and customer needs on regular basis
Handle other tasks assigned by manager
Evaluate all campaigns for further improvement

Media Relations and PR:

Maintain and build relationship with media and lead in deepening the relationship between brand and the media.

Yêu cầu công việc

At least 3 years of marketing leadership experience including demonstrated success building compelling brands, social enterprise, membership network, or cause marketing agency experience.
Proven ability to lead transformational change within an organization and to improve marketing’s contribution internally and externally.
Experience developing high level marketing and brand strategy.
Strong analytical skills, with a sophisticated understanding of how key business drivers, sector and consumer trends, and the competitive landscape impact marketing strategy and decisions.
Excellent written and verbal communication skills.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:29:33

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Head of Marketing (Fashion Retail) - Mã tin đăng: 4043669. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Lầu 6, Tòa nhà Saigon Royal, Số 91 Pasteur, Quận 1

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
24/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây