Helpdesk Supervisor

THE GRAND HO TRAM STRIP
Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
Huyện Xuyên Mộc - Bà Rịa - Vũng Tàu
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

· Responsible for effective service supervisor while delivering and supporting IT services that are appropriate to the business requirements of the hotel and the property.
· Responsible for the 1st level support of Hardware and Software related calls to the operational users. Attend IT support calls from users and log each call individually with detail description.
· Work with the users and support team for ensuring that any adverse impact on service quality is kept to a minimum.
· Be aware of IT operational budget and maintain IT expenses in line with the budget. Maximize use of available resources to save cost.
· Responsible for the entry, tracking and management of all incoming support calls. Prioritizes support calls and assigns task accordingly to the appropriate resources.
· Identify the needs of training and education for each user group and develop a continuous process of improvement.
· Maintain a comprehensive Inventory of Hardware and Software Licenses and update with changes as they take place.
· Administers the overall information technology infrastructure of the company and is responsible to resolve hardware and software problems and to follow up with the IT Teams.
· Coordinates resources/personnel to various projects/tasks that are assigned to and records and reports on the activity to the management.

Yêu cầu công việc

· Good working knowledge of MS Office Suite. Familiarity with other office automation packages is preferable
· Previous working experience in a LAN/WAN environment as Helpdesk Management
· Certification on Microsoft Professional Courses and other IT Certifications
· Experience in the use of network monitoring tools, remote desktop tools
· Possess working knowledge of Microsoft Desktop and Network Operating Systems, Antivirus and E-Mail/Internet systems.
· Have demonstrated proven ability in the management, development or use of information technology.

Quyền lợi

Monthly Services Charges
Free Shuttle
Annual Health Check
Insurance 24/7
Duty Meals
Uniform

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-09-07 16:12:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Helpdesk Supervisor - Mã tin đăng: 2963328. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: The Grand Ho Tram Strip | Hai Ha Building, District 1, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
IT
Cấp bậc
Trưởng Ca/ Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/09/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây