Hotel Telephone Operator

PREMIER VILLAGE HA LONG BAY
Mức lương
mức thỏa thuận
Địa điểm làm việc
thành phố hạ long - quảng ninh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Answer telephone calls and provides a well-mannered reply to all telephone callers in a professional manner.
Properly handle all incoming faxes.
Must maintain good professional relationship with other departments like housekeeping, F & B Service, Laundry, Room Service, Engineering, Sales, Marketing, Accounting, Security etc.
Must remain polite, cautious, decent while talking over telephone and maintain smile all through what will reflect on your voice.
To provide proper information about functions of different amenities, department or staffs.
To know and keep record of all departments extension numbers, department head’s telephone numbers and if possible their private numbers so that in times of emergency they can be reached swiftly.
Provide through and accurate information about different services, amenities or features that the hotel provides.
Keep working area clean and make sure all equipment are functioning properly.
Properly perform all daily functions instructed by supervisor and written on hotel’s SOP.
Carefully handle all telephone equipment and maintain proper telephone handling procedure set by hotel authority.
Mainly responsible to handle all incoming and outgoing calls at front desk of the hotel.
Must listen to all guest complaints. Properly and professionally handle all complaints and if required seek help from seniors.
Assist guest in various occasions like making long distance call, arrange seat booking in local train etc.
Properly switch call to proper department.
Bill outgoing faxes.
If guests request then arrange conference calls.
Take wake up call service request from guests.
Take notes, messages through telephone and properly deliver to appropriate guests.
Handle paging system of the hotel.
Properly use all front desk equipment.
Receive telephone call within 3 rings.
Be familiar with different hotel terminologies and glossaries.
Provide timely wake up call service to in-house guests.
Must refer big administrative or operational problems to your supervisor or department head.
Make proper record of the major guest complaints and ensure assistant front desk manager or front desk manager knows the issue.
Make record of wake up call services provided to guests.
Must follow all telephone etiquette set by the hotel.
Properly handle all telephone charges by guests and employees.
If there is no automatic system in the hotel, so, in case of manual system, update the guest information rack so that guest room’s updated status can be obtained at any time.
Carefully handle all emergency situations like call to doctor when guests feel seek or call to fire stations when there is fire in the hotel and fire alarm is being rung, call to proper authority to handle terrorist threat or bomb threats etc.

Yêu cầu công việc

Skills:
• Ability to handle modern technologies like Computer, PBX Phone system, Fax machine etc.
• Ability to communicate with guest properly in local and foreign languages like English, Spanish, French, Arabic or any other.
• Ability to handle high pressure situations.
Education:
• University graduate is highly desirable. If not then any diploma degree in hotel or front desk management will be required.
• Be able to communicate in major international languages like English, Spanish etc.
• At least have a higher school degree.
• Should be able to fluently write and speak in local language.
Experience:
• If not then few years working experience as receptionist or telephone operator.
• Previous 2-3 years hotel related working experience at front office is highly desirable.
Knowledge Of:
• How hotel facilities and team members work.
• Local facilities, entertainment options etc.
• Different hotel facilities, amenities, services etc.

Quyền lợi

- Thưởng lương tháng 13
- Và các chế độ phúc lợi khác theo quy định của công ty
- Làm việc trong môi trường năng động, chuyên nghiệp
- Lương cơ bản + thưởng service charge
- Hỗ trợ ăn giữa ca, hỗ trợ nhà ở (đối với nhân viên ngoại tỉnh)
- Mức lương cạnh tranh
- Thưởng theo hiệu quả công việc
- Có nhiều cơ hội giao tiếp với người nước ngoai

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-05-19 23:12:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Hotel Telephone Operator - Mã tin đăng: 515570. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

PREMIER VILLAGE HA LONG BAY

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Lễ tân/ Thu ngân/ Đặt phòng/ Tổng đài/ BC
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
2
Hình thức làm việc
Giờ làm việc làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/06/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây