Housekeeping Manager

FURAMA RESORT ĐÀ NẴNG
Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
Quận Ngũ Hành Sơn - Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

To involve employee in planning, effective use of manpower and guiding new methods, mechanical aids and products to ease and simplify Housekeeping work.
To develop standard procedures for routine tasks to enable employees to develop consistent work habits.
To plan and allocate budgets aim at profit.
To establish system in the Linen/ Uniform Room and Laundry. To ensure Laundry service of high quality for hotel guests as well as Laundry for staff uniform.
Good co-operation with Front Office to run well Room Operation and good taking care guests
To conduct and contribute to regular department meetings with supervisors and Assistant Managers as well as attend daily morning HODs
To check rooms physical conditions in order to maintain highest room appearance standards. To action whenever necessary.
To have good liaison with concerned Department of any repairs needed and to expedite any major repairs of special request for special occasions.
Making monthly report / weekly report to GM and EAM.
To set up, develop, control and manage HSKP department
To establish all procedures of Housekeeping Department
To establish inventory records and controls of cleaning supplies, chemicals, machines, equipments, guest supplies, bed- linens, F and B linens, Recreation Linen and etc ..in order to control expenses and minimize waste. To carry out monthly inventory on the above items with Accounting Department
To check all equipments to ensure that they are maintained in good condition and control expenses of Housekeeping department.
To be responsible of keeping good morale and enforcing discipline and appearance to employees.
To take care of Laundry for washing uniforms, Guest clothes, F&B and Recreation’s linen.
To take care all rooms, public areas, and having responsibility for decorating all out -lets that belong to resort when have special festival and banquet function
To supervise, control and coordinate the subordinate make sure that all services offered in the Housekeeping department and always available and carried out with the almost efficiency and courtesy.
To make sure staffs to follow the hotel rules and regulations and policies for maintain and improve hospitality standards.
To interview, recruit, train, organize, and build up professional staff’s including Administration, Operation as well as coordinating other departments to bring good result for resort.

Yêu cầu công việc

- 7-10 years of experience
- Bachelor&039;s degree in Commerce or Hospitality/Tourism Management
Skills:
Leadership skill
Good computer skills and construction softwares
Organizational skill
Negotiation skill
Strategic thinking
Good English skills
Time management

Quyền lợi

- Được trợ cấp 2 bữa cơm ca, đồng phục
- Đồng nghiệp: Thân thiện, hợp tác; chuyên nghiệp;
- Ngày nghỉ: Theo quy định Bộ Luật Lao động hiện hành
- Phúc lợi: Được đóng BHXH, BHYT; BHTN theo quy định của Bộ luật lao động;

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-08-12 23:02:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Housekeeping Manager - Mã tin đăng: 2930439. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: Vo Nguyen Giap St., Khue My Ward, Ngu Hanh Son Dist., Danang City, Vietnam.

Thông tin chung

Ngành nghề
Quản lý điều hành
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/09/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây