HR & ADMINISTRATIVE OFFICER

CÔNG TY CỔ PHẦN RELIA VIỆT NAM
Mức lương
8,000,000 vnđ - 10,000,000 vnđ month
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh , Quận Tân Bình
Kinh nghiệm yêu cầu
0-1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


- Answer phone calls, provide information to callers or connect callers to appropriate people


- Greet and provide general support to visitors


- Handle the daily correspondence


- Compose and type regular correspondence, like invitations and informative material


- Manage and provide the offices supplies: water, stationery, beverage & miscellaneous things …..


- Make travel arrangements and reservations for BODs/Staff/Visitors


- Develop and maintain a filing system


- Monthly collect all the expenses of the Branch, allocate & prepare the payment memo


- Make & submit the expenses report on deadline


- Develop, implement and improve office policies and procedures


- Manage & control the company’s assets & equipment


- Organize the company’s events, parties ….


- Manage company’s site/page to update monthly high performance staffs


- Deal with Visa/Work permit issues


- Organize the company’s events & parties such as X-mas, Year-end/ New year party, company anniversaries, ceremonies, birthdays for staffs, company trips, team building


- Manage Company’s Facebook page


- Deal with arising affairs


- Others tasks as assigned.


*** Working time: 8h30 - 17h30, Monday - Friday (off Saturday, Sunday)


* Benefit


- Salary 8Mil - 10Mil


- Annual salary increase


- Social insurance, health insurance, unemployment insurance in accordance with the law


- Health care (PVI) insurance package.


- International, fair and transparency working environment.


- The 13th month salary regime


- Annual company trip


- Annual leave 18 days


Yêu cầu công việc


- Fresher or proven at least 1 year work experience.


- In-depth understanding of office management and daily operations


- Hands on experience with MS Office, Email, Internet ….


- Working knowledge of office equipment like printers and fax machines


- Standard verbal and written communication skills in English and Vietnamese


- Strong organizational and time-management skills


- College/University degree; additional qualification as a personal assistant or administrative management will be a plus.


- Working under high pressure, independently and in team


- Dynamic, flexible, hard-working, careful, patient and responsible for assigned tasks


Cập nhật gần nhất lúc: 2020-07-10 10:10:25

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HR & ADMINISTRATIVE OFFICER - Mã tin đăng: 1428588. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Tòa nhà Relia, Số 77 Lê Trung Nghĩa, Phường 12, Quận Tân Bình, TP. Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký / Hành chánh, Nhân sự, Mới tốt nghiệp / Thực tập
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
0-1 năm
Trình độ yêu cầu
cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
09/08/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây