HSE_HR Admin

CÔNG TY TNHH BK VINA
Mức lương
trên 450 usd
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

  • HSE_HR Admin focuses on ensuring the health, working environment and safety of all employees, complying with the provisions of the law on Fire Safety System, health, and the environment, ensuring proper operation of the law, preventing accidents or occupational accidents and minimizes the adverse effects that may occur under normal operating conditions. In addition, he/she supports HR to perform other jobs in the administrative and human resources, complete other requirements of the Board of Directors.

HSE

  • Managing the inspection of Fire Safety equipment and fire protection system to ensure compliance with the provisions of the law.
  • Planning for fire protection training.
  • Planning, implementing periodic training and dissemination of safety for employees.
  • Implementing/coordinating the registration and verification of machinery with strict requirements on occupational safety.
  • Check quotations from the outside training company to train forklift drivers and issue occupational safety cards for employees who take strict work on occupational safety.
  • Keep track of scheduled health checkups.
  • Updating new legal regulations on Labor Law and Labor Safety
  • Prepare and manage records related to Safety, Environment, Fire protection, health examination
  • Work directly and submit periodic reports to state agencies.

HR Admin

  • Daily attendance check.
  • Monitoring and receiving feedback on food quality.
  • Follow up-to-date data and employee records.
  • Support other jobs when required.

Yêu cầu công việc

  • Graduated from College above, major in HSE, HR or related fields.
  • Good at Computer skill (Excel, Word, PP...)
  • Good at communication and problem solving.
  • Have experience at least 1 years in HSE for foreign’s company
  • Team work oriented and fast learner
  • Be able to communicate in English

Quyền lợi

  • Bảo hiểm theo quy định

  • Du Lịch

  • Phụ cấp

  • Thưởng

  • Chế độ nghỉ phép

Cập nhật gần nhất lúc: 2020-03-30 14:40:02

Xem thêm

Thông tin khác


  • Bằng cấp:
    Cao đẳng

  • Độ tuổi:
    > 25

  • Hình thức: Nhân viên chính thức

  • Thời gian thử việc: 2 tháng

  • Phúc lợi:

    - To sign a labor contract in accordance with Vietnam labor law;
    - To enjoy the benefit of social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Vietnam Labor Law;



  • Phụ cấp khác:

    - To enjoy all welfare benefits as the Government regulation;
    Company provide pick-up bus from Thu Dau Mot city to the company and vice versa.



Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HSE_HR Admin - Mã tin đăng: 1227995. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Lô A-5C-CN, KCN Mỹ Phước 3, Thị xã Bến Cát, tỉnh Bình Dương

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính / Thư ký,, Nhân sự,, An toàn lao động
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
: cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/04/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây